محصولی که برای گیمرها ساخته شده
روتر گیمینگ جدید لینک‌سیس مخصوص پی‌سی‌های کیلر معرفی شد
بسیاری از گیم‌های حرفه‌ای بازار به‌صورت آنلاین بازی می‌شوند. به‌همین دلیل، داشتن یک پی‌سی قدرت‌مند برای اجرای هرچه بهتر گیم‌ها به‌تنهایی کافی نیست و ابزار شبکه نیز باید دارای مشخصات بالا و از سری گیمینگ باشد. شرکت لینک‌سیس جدیدترین روتر خود را مخصوص گیمرها طراحی کرده تا با مدیریت ترافیک روی شبکه بهترین اتصال اینترنت به دستگاه‌های گیم اختصاص داده شود.

1606683296_1_0.gif

اگر در گذشته می‌خواستید یک بازی با گرافیک بالا را خوب و روان اجرا کنید داشتن یک پی‌سی که مشخصات بالایی داشته باشد کافی بود. اما با تغییر ترند گیمینگ، این روزها بیشتر بازی‌ها اکثرا به‌صورت آنلاین اجرا می‌شوند برای همین گیمرها علاوه بر یک پی‌سی خوب به اینترنت "بهتر از خوب" احتیاج دارند. شاید لینک‌سیس نقشی در کیفیت اینترنتی که وارد خانه شما می‌شود نداشته باشد، اما حداقل می‌تواند نقش مهمی را در نحوه توزیع اینترنت به دستگاه‌هایی که روی شبکه قرار دارند ایفاء کند.

روتر جدید این شرکت به‌نام WRT32X روتر مخصوص گیمینک است و با توانایی‌های خود به گیمرها این اطمینان را می‌دهد تا بهترین پکت‌های موجود را در اختیار پی‌سی قرار دهد.

در توصیف این دستگاه از کلمه "کیلر" استفاده شده است. این صفت به میزان قدرت‌مندی آن مربوط نمی‌شود. در واقع، به محصول شبکه ساخته شده توسط "ریوت نتورکس" اشاره دارد که قدرت آن در کنترل بسیار دقیق ترافیک عبوری در شبکه است. وقتی این محصول در کنار روتر لینک‌سیس قرار می‌گیرد، پی‌سی‌های قدرت‌مند ویژه گیمینگ قادر به کنترل ترافیک اختصاص داده شده به سایر دستگاه‌ها خواهند بود. 

وقتی یک پی‌سی با این مشخصات شروع به اجرای بازی می‌کند، سخت‌افزار آن به روتر WRT32X دستور می‌‌‌دهد تا بهترین اتصال ممکن را به پی‌سی اختصاص دهد. به‌این ترتیب، گیم، صدا و تصویر در بهترین حالت ممکن اجرا خواهند شد. البته، سایر دستگاه‌های موجود در شبکه نیز از اینترنت بهره‌مند خواهند شد.

روتر رده بالا و حرفه‌ای لینک‌سیس از یک پردازنده ARM دو هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز، 3x3 MU-MIMO 802.11ac دو باند، 5 پورت گیگابیت رده Pro برخوردار است و از فریم‌ور متن باز OpenWrt پشتیبانی می‌کند.

این روتر گیمینگ هم‌اکنون برای پیش‌سفارش روی آمازون، بست بای و سایت لینک‌سیس قرار دارد. زمان تحویل آن تاریخ 21 سپتامبر تعیین شده و 299.99 دلار قیمت دارد. برای این‌که از نهایت توان این روتر استفاده کنید باید سخت‌افزار پی‌سی شما دارای قابلیت "کیلر" باشد. خوشبختانه، خیلی از مادربردهای گیمینگ بازار مانند دل، گیگابایت، ام‌اس‌آی، ایسر و لنوو از "کیلر نتورکینگ" پشتیبانی می‌کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟