هدیه‌ای به کاربران لینکدین
مایکروسافت به طور رایگان برنامه ویندوز 10 لینکدین را منتشر کرد
مایکروسافت همان‌گونه که پیش از این وعده داده بود، برنامه ویندوز 10 لینکدین را در دسترس کاربران قرار دارد. کاربران با مراجعه به فروشگاه ویندوز قادر هستند این برنامه را دانلود کنند.

1606683296_1_0.gif

تقریبا دو هفته پیش بود که مایکروسافت از این برنامه رونمایی کرد و اکنون این برنامه را در اختیار تمامی کاربران ویندوز 10 قرار داده است. برنامه فوق ضمن آن‌که ویژگی‌های وب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد در همان حال یکسری ویژگی‌های بومی را نیز در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار می‌دهد.

به‌طور مثال، برنامه فوق قادر است از اعلان‌ها بلادرنگ پشتیبانی کرده و تمامی اعلان‌های لینکدین را در بخش Action Center ویندوز 10 به نمایش بگذارد. برنامه فوق با منوی شروع ویندوز 10 کاملا یکپارچه شده و قادر است جدیدترین اعلان‌ها و داده‌ها مرتبط با آن‌ها را در قالب یک کاشی زنده به کاربر نشان دهد.

 مایکروسافت در خصوص برنامه Linkedin نوشته است: «این برنامه به شما اجازه می‌دهد به ساده‌ترین شکل ممکن به شما اجازه می‌دهد با متخصصان جدید آشنا شده و ارتباط خود را با مخاطبان جاری حفظ کنید.

این برنامه ضمن آن‌که به شما اجازه می‌دهد شغل مناسب خود را پیدا کنید، به‌روزرسانی‌ها و عناوین مرتبط با شرکت‌ها را به شما نشان می‌دهد.» این برنامه از آدرس فروشگاه ویندوز به نشانی LinkedIn در دسترس کاربران قرار دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟