با هدف بهینه کردن قابلیت یادگیری ماشین
اضافه شدن حالت این‌کاگنیتو به اپ کیبورد گوگل برای مارشمالو و نوقا در به‌روزرسانی جدید + لینک دانلود
نسخه بتای اپلیکیشن کیبورد گوگل یعنی "جی‌برد" (Gboard) به‌روزرسانی شد. در به‌روزرسانی جدید به‌شماره جی‌برد 6.4 بتا به کاربرانی که هنوز سیستم‌عامل‌های مارشمالو و نوقا روی دستگاه‌های اندرویدی آن‌ها اجرا می‌شود این امکان را می‌دهد تا این اپ را در مود اینکاگنیتو بر روی اسمارت‌فون‌های‌شان استفاده کنند.

1606683296_1_0.gif

تا پیش از این، مود این‌کاگنیتو تنها روی دستگاه‌هایی در دسترس بود که نسخه بتای پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید O روی آن‌ها نصب بود. عملکرد این قابلیت روی اپلیکیشن مشابه همان حالتی است که پیش از این در مرورگر کروم دیده شده بود به‌این ترتیب که مانع از ثبت و ضبط ورودی‌ها برای اهدافی مانند یادگیری ماشین می‌شود. گوگل چندی پیش در بلاگ تحقیقاتی خود به‌تفصیل به این مسئله اشاره کرده بود که هدف از ثبت ورودی کاربران تشخیص اشتباهات رایجی است که آن‌ها زمان تایپ کردن روی کیبورد اسمارت‌فون‌های خود مرتکب می‌شوند و هم‌چنین احتمال این‌که یک فرد کلمات مشخص را به چه شکلی تایپ می‌کند. وقتی اپ را به‌روزرسانی کردید، تب این‌کاگنیتو را روی نسخه 59 یا جدیدتر مرورگر کروم باز کنید تا این قابلیت فعال شود.

مطلب پیشنهادی

ترفند اندروید: کنترل کامل دستگاه با حرکت سر
با قابلیت های پنهان و جالب گوشی اندرویدتان آشنا شوید

علاوه بر اضافه شدن مود این‌کاگنیتو تغییرات دیگری هم در نسخه جدید ایجاد شده است هرچند که بسیار جزئی هستند. اولین مورد به تغییر طراحی در صفحه تم تنظیمات اپلیکیشن است. در این نسخه، کاربر با صفحه‌نمایش شبکه‌ای برای انتخاب گزینه‌های تم مانند Custom، Colors و Landscapes روبرو می‌شود. گزینه "Show More" هم از قسمت بالای گزینه‌های تم به پایین هر گزینه تغییر مکان داده است.

اضافه بر این موارد، گوگل گزینه GIF را مستقیما به فیلد جستجوی کیبورد اضافه کرده در حالی‌که در نسخه‌های پیشین بتای این اپ، نتایج GIF با سایر نتایج جستجو ترکیب می‌شدند. از آن‌جایی که نسخه ارائه شده نسخه بتاست این احتمال وجود دارد که برخی از ویژگی‌ها و امکاناتی که در نسخه فعلی می‌بینیم در نسخه اصلی وجود نداشته باشند. کاربرانی که پیش از این در برنامه بتای این اپلیکیشن ثبت‌نام کرده بودند می‌توانند جی‌برد را از طریق گوگل پلی استور به‌روزرسانی کنند و با امکانات جدید کیبورد مجهز به فناوری یادگیری ماشین به‌خوبی آشنا شوند. نسخه جدید را از لینک زیر دانلود کنید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟