تکمیل زنجیره تجهیزات اینترنت اشیاء
لو رفتن خبر اولین دوربین امنیتی Nest
شایعه‌ها درباره یک دوربین امنیتی شرکت نست اوج گرفته است؛ انگار واقعاً این دوربین ساخته شده است. حتا عکس‌های این دوربین نیز غیررسمی منتشر می‌شود.

1606683296_1_0.gif

شرکت اتوماسیون خانگی که گوگل آن را در تصاحب دارد یک کنفرانس مطبوعاتی برای هفته آینده برنامه‌ریزی کرده است اما برای شرکتی که Dropcam، شرکت سازنده دوربین‌های امنیتی را خریده طعنه‌آمیز است که تصاویری از یک سخت‌افزار جدید از آن لو برود. سایت درویدلایف تصاویری از یک دوربین امنینی خانگی به نام Nest Cam بدست آورده است. این دستگاه شبیه یک نسخه باریک‌تر و براق‌تر از Dropcam Pro است.

هفته پیش خبری از FCC منتشر شده بود مبنی بر اینکه نست درحال آماده کردن یک دوربین بلوتوث‌دار برای کنفرانس خبری هفدهم ژوئن است. به گفته درویدلایف، نست‌کم ماه‌ها است که در مرحله آزمایش است و قابلیت‌هایی از جمله استریم کردن ویدئوهای 1080p و پروسه نصب ساده‌تر دارد. برای جزئیات کامل باید تا هفته دیگر صبر کرد اما خبر FCC حاکی از آن است که نست‌کم از نظر تجهیزات داخلی با نسخه دراپ‌کم پرو که از Bluetooth LE 4.0 پشتیبانی می‌کند و قابلیت نصب روی دیوار دارد مشابه است.

درویدلایف می‌گوید نست‌کم یک اپ بازبینی هم با خود همراه دارد. رابط کاربری جدیدی که به کاربران امکان می‌دهد تا محصولات نست را از طریق نرم‌افزار کنترل کرده، وضعیت آن‌ها را چک کنند و حتی فیدهای نست‌کم و دراپ‌کم‌های قدیمی را به صورت زنده تماشا کنند. اگر مطالب درویدلایف دقیق باشد، نست‌کم اولین دوربین امنیتی خواهد بود که این شرکت بعد از بدست آوردن مالکیت دراپ‌کم در ژوئن 2014 بفروش می‌رساند. البته با توجه به نیت نست برای ساخت خانه‌ای اینترنتی، احتمالا این تنها سخت‌افزاری نیست که هفته آینده به نمایش گذاشته می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟