نامه خداحافظی مدیرعامل یاهو به کارمندان‌اش
قرارداد یاهو و ورایزون نهایی شد، ماریسا مایر بی‌کار شد
«ماریسا مایر» مدیرعامل یاهو بعد از حدود 5 سال هدایت این شرکت از مقام خود استعفا داد. همان‌طور که قبلا در خبرها متوجه شدید، شرکت ورایزون با پرداخت 4.48 میلیارد دلار یاهو را به تصاحب خود درآورد و سهم مایر از این قرارداد 23 میلیون دلار است.

ورایزون در یک بیانیه خبری درباره عقد این قرارداد گفت: "طبیعتا با امضای این قرارداد پست ماریسا مایر به‌عنوان مدیرعامل یاهو تغییر خواهد کرد، به‌همین دلیل وی حاضر به ادامه همکاری نشد و تصمیم گرفت از مقام خود استعفا دهد. ورایزون برای مایر در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کند."

مطلب پیشنهادی

مدیرعامل اسبق یاهو از علاقه خود به سرویس جی‌میل پرده برداشت

مایر هم در یک نامه سرگشاده خطاب به تمام کارمندان یاهو گفت: "برای من مایه افتخار و خرسندی بود که در طی 5 سال گذشته بخشی از این تیم بودم. در کنار هم توانستیم کسب‌وکار و شرکت‌مان را دوباره بسازیم، جلوه تازه‌ای به آن بدهیم، نیروی جدیدی به آن تزریق کنیم و محصولات‌مان را مدرنیزه کنیم." وی هم‌چنین لیستی از سایر موفقیت‌های یاهو مانند عملکرد آن در بازار بورس و عبور از مرز یک میلیارد کاربر در ماه ارائه کرد.

پیش از این، یاهو و ورایزون اعلام کرده بودند که به محض بسته شدن قرارداد مایر از مقام خود کناره‌گیری می‌کند و این اتفاق روز سه شنبه گذشته رسمی شد. وی در سال 2012 به این تیم ملحق شد تا بعد از سال‌ها بی‌ثباتی و ضعف مدیریتی مدیران قبلی، یاهو را دوباره به جایگاه اصلی خود بازگرداند. با این‌که یاهو تحت هدایت وی عملکرد خوبی در بازار بورس داشت ولی باز موفق نشد آن‌ها را به جایی برساند که بتوانند به جاه‌طلبی‌های خود ادامه دهند.

ورایزون بعد از تصاحب یاهو قصد دارد آن‌ها را با AOL ادغام کند. نتیجه این ادغام شکل گرفتن یک هویت جدید به‌نام Oath است و وظیفه آن مدیریت و نظارت بر چندین رسانه مختلف مانند هافینگتون پست، تک‌کرانچ و انگجت است. «تیم آرمسترانگ»، مدیرعامل AOL همین پست را در Oath عهده‌دار خواهد بود. از طرف دیگر، مایر هنوز اعلام نکرده چه برنامه‌ای برای آینده دارد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟