افزوده شدن مسیر حرکت مترو و قطارهای دورن شهری
Apple Pay وارد انگلیس شد
اپل پی قرار است خدمات خود را در انگلستان نیز ارائه کند. پس از شایعات اخیر، اپل اعلام كرد که قصد دارد خدمات سیستم پرداخت دیجیتال خود را گسترش دهد. این شركت در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل 2015 به طور رسمی‎ اعلام كرد که اپل پی از ماه جولای در بریتانیا قابل استفاده خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

اپل پی با بیش از 250,000 پایانه پرداخت دیجیتال که از قبل در سراسر انگلستان برای پرداخت غیر تماسی کارت‎های اعتباری نصب شده است، کار خواهد کرد. خرده فروشان انگلستان در مقیاس وسیع خود را با این روش پرداخت دیجیتال هماهنگ کرده‎اند و در حال حاضر اکثر فروشگاه‎ها و رستوران‎های بزرگ از این روش پرداخت پشتیبانی می‎کنند. اپل همکاری خود را با اچ‎اس‎بی‎سی، سانتاندر، نت وست، نیشن واید، فرست دایرکت و چندین شرکت دیگر آغاز کرده است.

علاوه بر پشتیبانی اپل از بسیاری از فروشگاه‎ها و حساب‎های بانکی، این شركت از سیستم حمل و نقل لندن نیز پشتبانی خواهد کرد. اپل جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نکرده است، اما از شواهد امر پیدا است که اپل پی از اویستر برای استفاده ساکنین شهر لندن از اتوبوس، قطار و مترو استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر اپل پی روی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس و اپل واچ قابل استفاده است و به شما اين امکان را می‎دهد تا با لمس آنها روی یک پایانه پرداخت غیر تماسی دیجیتال موجود در یک فروشگاه اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید. اپل از ترکیبی از فناوری NFC و سیستم شناسایی اثر انگشت Touch ID اختصاصی خود برای احرازهویت مصرف کننده استفاده می‎کند. این کار باعث می‎شود تا هر کسی که تلفن شما را در اختیار دارد، نتواند با حساب شما اقدام به خرید کالا در فروشگاه‎ها کند.
ماه جولای اولین بار خواهد بود که اپل پی خارج از مرزهای ایالات متحده مورد استفاده قرار می‎گیرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟