چندین محصول تازه از SanDisk
کوچک‌ترین حافظه فلش 128 گیگابایتی دنیا را ببینید
فکر می‎کنید فلش درایو 128 گیگابایتی جدید سن دیسک چقدر کوچک باشد؟ خب، ظاهر آن بیشتر شبیه به یک کانکتور USB با یک تکه پلاستیک چسبیده به انتهای آن است و به نظر نمی‎رسد اصلا بتوان چیزی را داخل این بخش کوچک ذخیره کرد.

صرف نظر از ظاهر این قطعه کوچک، سن دیسک اعلام کرده است که این نسخه به روزرسانی شده از سری Ultra Fit آنها قادر است 16 ساعت ویدیوی Full HD را در فضايی «کوچکتر از یک سکه» ذخیره كند، و این در حالی است که سرعت انتقال اطلاعات در آن تا 130 مگابایت در ثانیه می‎رسد.

اگرچه ممکن است شما تصور کنید این بهترین روش برای نقل و انتقال فایل‎های شما است، اما خود سن دیسک می‎گوید در واقع بهتر است از این درایو برای افزایش فضای ذخيرهسازی لپ‎تاپ یا تبلت استفاده کرد. شما مي‎توانيد به راحتی این درایو را به دستگاه خود متصل کرده و آن را به حال خود رها کنید (که البته خیلی بهتر از آن است که فراموش کنید اصلا چنین چیزی در کیف شما وجود دارد.) این Ultra Fit با ظرفیت 128 گیگابایت، 119.99 دلار قیمت گذاری شده است و از همین حالا آماده خریداری است.

هارد SSD پرتابل Extreme 500 شرکت سن دیسک در سمت چپ و Extreme 900 در سمت راست تصویر دیده می‎شود.

در کنار این Ultra Fit، سن دیسک پر ظرفیت‎ترین فلش درایو تا حال حاضر (یک درایو Ultra USB 3.0 با ظرفیت 256 گیگابایتی 199.99 دلاری) و یک درایو SSD پرتابل با کانکتور USB Type-C را نیز به نمایش گذاشته است.

این‎ها اولین درایوهای اکسترنال نیستند که با این استاندارد USB سریع دو جهته جدید کار می‎کنند. (LaCie هم وعده داده بود که درایوهای تراز اول Type-C خود را برای استفاده در مک بوک جدید آماده کند)، اما تمرکز سن دیسک روی انبوه بازار نشانه خوبی برای اضافه کردن سريع استاندارد Type-C به بازار دستگاه‎های کامپیوتری است. درایو SSD پرتابل Extreme 500 این شركت با ظرفیت 480 گیگابایت و قیمت 239.99 دلار در دسترس است و مدل پرظرفیت تر Extreme 900 با 1.92 ترابایت گنجايش به قیمت 999.99 دلار به فروش می‎رسد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟