Connect Wireless Stick
مدیاسرور بی‌سیم جدید SanDisk با ظرفیت 128 گیگابایت
حالا که دستگاه‌ها به سوی ضد‌آب شدن پیش می‌روند و هر روز شاهد تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی هستیم که پورت‌های خود را مخفی می‌کنند، بیش از همیشه دلایلی وجود دارد که از اتصال دستگاه‌های USB خودداری کنیم. اما اگر این کار را انجام ندهیم پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و دسترسی به رسانه‌ها خیلی آسان نیست، مگر اینکه از یک استیک USB مدیاسرور شرکت سن‌دیسک استفاده کنیم.

1606683296_1_0.gif

این دستگاه با نام Connect Wireless Stick که به تازگی عرضه شده است و در ظرفیت‌های 16 گیگابایت تا 128 گیگابایت در دسترس است، گستره استیک‌های USB بی‌سیم فعلی این شرکت را با ارائه ظرفیت ذخیره‌سازی بالاتر و افزایش طول عمر باتری از چهار ساعت به چهار و نیم ساعت، گسترش می‌دهد. پوسته جدید آن هم ظاهری شیک به این دستگاه داده است، اما این تغییر احتمالا بیش از هر چیز دیگر، به بازار فروش مرتبط است.

این درایو سن‌دیسک با پشتیبانی از استاندارد وای‌فای 802.11n می‌تواند از پس سه دستگاه با استریم محتوای HD یا موسیقی بر‌آید. این استیک با iOS نسخه 8.0 به بعد و آندروید نسخه 4.2 به بعد و همچنین کامپیوترهای شخصی و مک هم‌خوان است. این دستگاه با اپلیکیشن‌های تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند آندروید، iOS و آمازون فایر کار می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که از تمام دستگاه‌های موجود پشتیبانی می‌کند.

اگر از کاربران سنتی هستید، می‌توانید کلا اتصال وای‌فای را بی‌خیال شوید و آن را مستقیما به یک دستگاه که از USB پشتیبانی می‌کند، متصل کنید. اما این استیک فقط دو اتصال USB 2.0 دارد بنابراین از لحاظ کارایی خیلی چشم‌گیر نخواهد بود. 

دینش باحال، نائب رئیس بخش فروش سن‌دسیک می‌گوید: "ما در دوره‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که به معنای واقعی کلمه سبک زندگی مبایل را تجربه می‌کنیم. ما از دستگاه‌های‌مان برای ثبت لحظات زندگی‌مان استفاده می‌کنیم و به گونه‌ای کار می‌کنیم که قبلا هرگز ممکن نبود. تمام این‌ها سبب شده تا به نسلی جدید از ذخیره‌سازی مبایل احتیاج پیدا کنیم. استیک بی‌سیم سن‌دیسک طراحی شده تا راهی ساده و قابل لمس را پیش روی مردم قرار دهد تا بتوانند فایل‌های خود را ذخیره کنند و به آن‌ها دسترسی داشته باشند، بدون آن‌که لازم باشد جیب خود را خالی کنند."

مدیا سرور بی‌سیم سن‌دیسک هم کنون با قیمت 30 و 100 دلار در فروشگاه‌ها در دسترس است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟