در رویداد Join The Republic
22/01/1396 - 02:26
محصولات جدید ایسوس معرفی شدند: روتر گیمینگ و کارت شبکه ۱۰ گیگابیت
ایسوس طی مراسمی در شهر برلین آلمان از محصولات جدید خود رونمایی کرد. ایسوس علاوه بر معرفی نسل جدید کارت‌های گرافیک و نمایشگرها، یک روتر گیمینگ و یک کارت شبکه ۱۰ گیگابیتی نیز معرفی کرد.

1606683296_1_0.gif

کارت شبکه ROG Areion جدید ایسوس یک کارت شبکه با پهنای باند ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و طراحی شده برای کاربران حرفه‌ای است. این کارت شبکه توسط اسلات PCI Express 3.0 x4 به مادربرد وصل می‌شود و پهنای باند خود را از این طریق تامین می‌کند.

کارت شبکه اترنتی جدید ایسوس می‌تواند در 5 نرخ انتقال اطلاعات 10، 5،  2.5، 1 گیگابیت بر ثانیه و 100 مگابیت بر ثانیه فعالیت کند. علاوه بر این، مجهز به یک LED نشان‌دهنده سرعت است که توسط آن به سادگی می‌توان بر وضعیت سرعت شبکه نظارت کرد. این کارت شبکه دارای یک هیت‌سینک بزرگ برای خنک‌سازی کارت شبکه در حداکثر سرعت نیز است. ایسوس برای فراهم‌کردن این سطح از سرعت، از کنترلر LAN گیگابیتی Aquantia AQtion AQC107 استفاده کرده‌ است.  

محصول دیگر معرفی شده در مراسم دیروز ایسوس، روتر مخصوص بازی ROG Rapture GT-AC5300 است.  ایسوس می‌گوید این دستگاه، نخستین روتری است که به طور ویژه برای مصارف گیمینگ طراحی شده‌ است. این روتر گیمینگ دارای قابلیت ROG Gaming Center است که به وسیله آن می‌توان نگاهی سریع به وضعیت روتر انداخت. به عنوان مثال، توسط این قابلیت می‌توان وضعیت کنونی شبکه و میزان ثبات آن را مشاهده کرد و همچنین از ابزارهایی که به روتر متصل هستند هم آگاه شد.

دو عدد از هشت عدد پورت‌های LAN این روتر گیمینگ طوری طراحی شده‌اند که تمام ترافیک شبکه را به ابزارهایی که به این دو پورت وصل شده‌اند، محدود می‌کنند. همچنین این روتر مجهز به قابلیت Game Boost است که توسط این قابلیت می‌توان ترافیک شبکه را برای دو پورت LAN ویژه که پیش‌تر گفته شد، شخصی‌سازی کرد. گیمرها همچنین می‌توانند با استفاده از این روتر گیمینگ، شبکه‌های خصوصی بسازند که تنها بین روتر و سرورهای مشخص گیمینگ ارتباط برقرار می‌کند. قابلیت "Game IPS" تعبیه شده در این روتر، امنیت گیمرها را توسط راهکارهای امنیتی متفاوت حفظ می‌کند و از وارد شدن افراد ناشناس به شبکه جلوگیری می‌کند.

ایسوس هنوز درباره زمان عرضه و قیمت این محصولات سخنی نگفته است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟