یک خبر خوشايند برای تولیدکنندگان محتوای واقعیت مجازی
سیستم فیلم‌برداری 16 دوربینه و زاویه 360 درجه برای واقعیت مجازی گوگل
GoPro در اولین روز برگزاری کنفرانس گوگل I/O یک کوادکوپتر و یک حلقه فیلمبرداری واقعیت مجازی را معرفی كرد. GoPro اعلام كرد که یک حلقه کاملا مستقل به همراه گوگل ساخته است. این دستگاه یک حلقه 360 درجه با 16 دوربين کنار هم چیده شده است، و اولین نمونه انحصاری ساخته شده برای فیلمبرداری محتوای سه بعدی واقعیت مجازی برای سرویس جدید اکوسیستم واقعیت مجازی Jump گوگل است.

1606683296_1_0.gif

این حلقه 16 دوربینه، درست در محیط اکوسیستم قرار گرفته و به افراد این امکان را می‎دهد که به راحتی محتوای واقعیت مجازی مورد علاقه خود را تولید کنند.

شکی نیست که وقتی پای سخت‌افزار در میان باشد، GoPro سردمدار این صنعت است، اما با عرضه یک حلقه پرش این شركت قادر خواهد بود بخش نرم‌افزار خود را هم تقویت کند (Kolor یک شرکت تولید نرم‌افزار واقعیت مجازی است که اوایل امسال توسط GoPro خریداری شد.) این دوربین‎ها به‎طور خودكار به وسیله نرم‌افزاری كه گوگل برای Jump تولید کرده است با یکدیگر هماهنگ می‎شوند و فیلم‎های گرفته شده بهینه خواهند شد و به لطف این پیوستگی کاربران باتری با طول عمر بیشتری را در اختیار خواهند داشت (مشکلی که همچنان گریبان‎گیر کاربران GoPro است.)

بر اساس اعلام GoPro، این محصول جدید طبق سیاستی به نام «برنامه دسترسی سریع» برای مدت شش ماه تنها در اختیار تولیدکنندگان محتوای یوتیوب گوگل قرار خواهد گرفت. طبق توضیحاتی که در زمان معرفی این محصول داده شد، این دستگاه به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، اما هنوز قیمتی برای آن مشخص نشده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟