با دو گوشی جدید شرکت هایسنس آشنا شوید
رونمایی هایسنس از دو گوشی ضد شوک در نمایشگاه CES 2017
شرکت هایسنس به طور رسمی در جریان نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های اختصاصی هایسنس راک (Hisense Rock) و هایسنس راک مینی (Hisense Rock Mini) رونمایی کرد. هر دو گوشی نامبرده شده به طور ضد ضربه (Shockproof) طراحی شده‌اند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شرکت هایسنس در جریان نمایشگاه CES 2017 لاس‌وگاس از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های اختصاصی هایسنس راک و هایسنس راک مینی رونمایی کرد. این دو گوشی به استاندارد ضد ضربه یا شوک پروف IK05 مجهز هستند که البته استاندارد چندان رده بالایی محسوب نمی‌شود. پیش از این شاهد تجهیز برخی از گوشی‌های قدرتمند به استاندارد IK10 هم بودیم که به واقع آن‌ها را بادوام و مقاوم می‌کند.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون فوق باریک شیائومی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد
شیائومی می تی‌وی 4 با ضخامت بدنه 4.9 میلیمتر!!

بدنه هر دو گوشی هایسنس راک و هایسنس راک مینی از مواد فلزی و کائوچویی ساخته شده است. گوشی هوشمند هایسنس راک به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و از نوع IPS مجهز است که وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) را ارائه می‌کند. رم آن 3 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند. شرکت هایسنس اشاره داشته که این گوشی به تراشه‌ای از سری محصولات کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز مجهز است.

بنابراین احتمالا یکی از دو تراشه‌های اسنپدراگون 617 یا اسنپدراگون 625 کوالکام در گوشی هایسنس راک استفاده شده است. دوربین اصلی و سلفی این محصول به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند و باتری دستگاه ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. صفحه نمایش این گوشی توسط پنل گوریلاگلس 5 پوشانده شده و دستگاه از استاندارد ضد آب IP68 هم بهره می‌برد که به موجب آن می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری از آب دوام داشته باشد.

در سمت مقابل گوشی هوشمند هایسنس راک مینی از نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره‌مند است. این گوشی از استاندارد ضد شوک IK05 پشتیبانی می‌کند اما استاندارد ضد آب IP68 را به همراه ندارد و به جای آن از استاندارد IP67 بهره می‌برد. رم این گوشی هوشمند ظرفیت یک گیگابایتی را ارائه می‌کند و حافظه داخلی آن 8 گیگابایتی است. شرکت هایسنس اشاره داشته که گوشی هوشمند هایسنس راک مینی به پردازنده از سری محصولات کوالکام با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز مجهز است. دوربین اصلی دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و باتری آن هم ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌نماید. هر دو گوشی هایسنس راک و هایسنس راک مینی به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند هستند و قیمت آن‌ها به ترتیب 350 یورو و 199 یورو عنوان شده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان دقیق عرضه این دو گوشی منتشر نشده است.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟