شیائومی می تی‌وی 4 با ضخامت بدنه 4.9 میلیمتر!!
تلویزیون فوق باریک شیائومی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد
نسل جدید تلویزیون‌های شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این دسته از تلویزیون‌های شیائومی می تی‌وی 4 (Xiaomi Mi Tv 4) نام دارند و ضخامت بدنه آن‌ها به طرز باورنکردنی ناچیز است! ضخامت بدنه این محصولات تنها 4.9 میلیمتر خواهد بود! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شیائومی در نمایشگاه CES 2017 حضور یافت و با معرفی تلویزیون‌های با قطر 4.9 میلیمتری خود همه حاضرین در نمایشگاه را حیرت‌زده کرد. نسل جدید تلویزیون‌های شیائومی، می تی‌وی 4 نام دارند و شامل سه نسخه 49 اینچی، 55 اینچی و 65 اینچی می‌شوند. این سری از تلویزیون‌های شیائومی در اصل از دو واحد مختلف تشکیل می‌شوند. واحد اصلی مربوط به پنل نمایشگر بوده و واحد دوم شامل اجزای اینترنتی آن می‌شود که به صورت یک بخش مجزا در زیر تلویزیون قرار می‌گیرد. ارتباط مابین این دو بخش هم از طریق یک کابل بسیار کوچک برقرار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نمایشگر 65 اینچ OLED ال‎جی نیازی به بلندگو ندارد
صدایی که از دل تصویر برمی‎خیزد

شیائومی اشاره کرده که نسل جدید تلویزیون‌هایش به همراه سیستم صوتی آپشنال دالبی اتمس سینما (Dolby Atmos Cinema Sound System) روانه بازار می‌شود و به این صورت کاربران علاقمند می‌توانند از نظر صوتی هم به یک صدای فراگیر و جذاب دست پیدا کنند و به واقع یک سینمای خانگی را در اختیار داشته باشند. آقای هوگو بارا (Hugo Barra) اشاره کرده که سیستم صوتی دالبی اتمس سینما یک سیستم صوتی سه بعدی است! این موضوع به آن معنا است که موقعیت پخش صدا از طریق تدابیر هوشمندانه‌ای که برای بستر نرم‌افزاری تلویزیون در نظر گرفته شده تغییر پیدا می‌کند و صدای فراگیر سه بعدی را برای شنونده به ارمغان می‌آورد.

به عنوان مثال اگر در حین تماشای یک فیلم با صحنه‌ای رو به رو شوید که در آن اتومبیلی از پشت سر به سمت شما حرکت کند، صدای خروجی از اسپیکرهای آپشنال تلویزیون می تی‌وی 4 هم به نحوی پخش می‌شوند که از پشت سر قابل حس باشند. این موضوع سبب می‌شود که بیننده به شکل دقیق‌تری در موقعیت مورد نظر قرار گیرد و تجربه‌ای منحصر به فردتر داشته باشد. آقای هوگو بارا همچنین اشاره می‌کند که رابط کاربری Patch Wall تلویزیون می تی‌وی 4 که مبتنی بر نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید است، ضمن تعامل با معیارهای هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و خواندن تاریخچه مرورگر کاربر قادر به ارائه پیشنهاد‌های خاص و جالب توجهی خواهد بود. بنابراین تلویزیون می تی‌وی 4 یک تلویزیون هوشمند محسوب می‌شود که ضخامت بدنه آن فقط 4.9 میلیمتر است!

همانطور که اشاره کردیم، تلویزیون شیائومی می تی‌وی 4 شامل سه نسخه 49، 55 و 65 اینچی می‌شود. شرکت شیائومی عنوان داشته که نسخه 65 اینچی این تلویزیون به همراه سیستم صوتی دالبی اتمس سینما با قیمت 2000 دلار روانه بازار می‌شود و همین تلویزیون بدون سیستم صوتی نامبرده شده قیمت 1500 دلاری دارد. متاسفانه شیائومی در رابطه با قیمت نسخه‌های 49 اینچی و 55 اینچی تلویزیون می تی‌وی 4 اطلاعاتی ارائه نکرده است. همچنین شیائومی هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه نسل جدید تلویزیون‌هایش هم نداشته است. با این حال انتظار داریم که به زودی و در آینده نزدیک شاهد عرضه رسمی تلویزیون‌های می تی‌وی 4 شیائومی باشیم.

علاوه بر تلویزیون می تی‌وی 4، همانطور که انتظار می‌رفت شیائومی نسخه سفید رنگ گوشی هوشمند می میکس (Xiaomi Mi Mix) خود را هم در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. این گوشی هوشمند فوق‌العاده جذاب و زیبا طراحی شده و ظاهر دلربایی دارد. نسخه برتر گوشی هوشمند می میکس در حال حاضر با قیمت 600 دلار، گران قیمت‌ترین گوشی شرکت شیائومی محسوب می‌شود.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟