این تلویزیون 3.9 کیلوگرمی فقط 163 دلار قیمت دارد!
28/04/1396 - 18:07
شیائومی ارزان‌ترین تلویزیون 32 اینچی خود را معرفی کرد + عکس
شرکت شیائومی به صورت رسمی از ارزان قیمت‌ترین تلویزیون 32 اینچی خود رونمایی کرد. این تلویزیون شیائومی می تی‌وی 4 ای (Xiaomi Mi TV 4A) نام دارد و قرار است فقط با قیمت 163 دلار روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

همه ما شرکت چینی شیائومی را به عنوان یک کمپانی عرضه کننده محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه می‌شناسیم. این کمپانی علاوه بر فعالیت در زمینه تولید و عرضه اسمارتفون‌ها، به تولید و عرضه لوازم دیگری مثل تلویزیون هم می‌پردازد. سری تلویزیون‌های می تی‌وی (Mi TV) این شرکت در این راستا کاملا شناخته شده هستند.

اما شیائومی امروز از ارزان قیمت‌ترین تلویزیون 32 اینچی خود با نام اختصاصی می تی‌وی 4 ای رونمایی کرد! این تلویزیون از نظر ابعاد هم کوچک‌ترین تلویزیونی است که تا به امروز شیائومی از آن رونمایی کرده است. بدنه آن کاملا مشکی رنگ است و شیائومی از قالبی پلاستیکی برای دستگاه استفاده کرده که البته کیفیت مطلوبی دارد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون مربوط به وزن بسیار کم آن می‌شود. تلویزیون 32 اینچی می تی‌وی 4 ای شیائومی فقط 3.9 کیلوگرم وزن دارد، یعنی شما به راحتی و فقط با یک دست قادر به جابجا کردن دستگاه خواهید بود. پنل 32 اینچی تلویزیون نام برده شده وضوح تصویر 1366 در 768 پیکسل را ارائه می‌کند و نرخ رفرش تصویر آن 60 هرتز است.

زاویه دید پنل نمایشگر تلویزیون می تی‌وی 4 ای برابر با 178 درجه عنوان شده و دستگاه از یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد که هسته‌های پردازشگر آن از نوع Cortex A53 هستند. پردازنده گرافیکی این تلویزیون 32 اینچی هم پردازنده Mali 450 MP3 خواهد بود و دستگاه از رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی هم بهره می‌برد.

شیائومی در تلویزیون می تی‌وی 4 ای از دو اسپیکر استریو 5W استفاده کرده و دستگاه به دو پورت اتصال HDMI، یک پورت AV، یک خروجی S/PDIF، یک DTMB، یک پورت USB و یک کانکتور هم مجهز شده است. همانطور که اشاره داشتیم، شرکت شیائومی قصد دارید تلویزیون مذکور را با قیمت 163 دلار روانه بازار کند. عرضه دستگاه هم از روز بیست و سوم ماه جولای آغاز می‌شود. نظر شما در مورد این تلویزیون ارزان و بسیار سبک چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟