رونمایی ال‌جی از LG TONE Studio
اسپیکر بی‌سیم و دور گردنی ال‌جی به CES 2017 می‌آید
ال‌جی پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه CES 2017 از اسپیکر بی‌سیم جدید و دور گردنی خود با نام اختصاصی LG TONE Studio رونمایی کرد. این اسپیکر در دور گردن کاربر جای گرفته و از تکنولوژی‌های نوینی بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این اسپیکر بیسیم داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

اگر به خاطر داشته باشید، ال‌جی دو روز پیش از اسپیکر معلق عجیبی رونمایی کرده بود. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "اسپیکر معلق ا‌ل‌جی به CES 2017 می‌آید + عکس" مطالعه کنید. حال ال‌جی از اسپیکر بی‌سیم و دور گردنی جدیدی پرده‌برداری کرده است که به شکل جالبی در دور گردن کاربر قرار گرفته و نقش یک اسپیکر بی‌سیم را ایفاء می‌کند. ال‌جی مدعی شده که این اسپیکر بی‌سیم با طراحی منحصر به فرد خود، تجربه فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

مطلب پیشنهادی

از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاراتی داریم؟
سامسونگ، ال‌جی، سونی و دیگران برای CES چه برنامه‌ای دارند؟

اسپیکر بی‌سیم و دور گردنی ال‌جی که LG TONE Studio نام دارد، شامل دو نوار خروجی می‌شود که در بخش فوقانی آن قرار می‌گیرند و بدون هیچ خستگی برای گوش کاربر، با فاصله کم صدای مورد نظر را برای وی پخش می‌کنند. ال‌جی اشاره می‌کند که استفاده از اسپیکر بی‌سیم و دور گردنی این شرکت به منظور انجام بازی‌های رایانه‌ای، گوش دادن به موزیک و تماشای فیلم بسیار مناسب است. همچنین بدون تردید این اسپیکر به منظور استفاده در باشگاه و در حین ورزش کردن هم می‌تواند یک محصول عالی باشد چرا که با قرار گرفتن در دور گردن کاربر هیچ مزاحمتی برای وی ایجاد نخواهد کرد.

اسپیکر بی‌سیم و دور گردنی ال‌جی یا همان LG TONE Studio از قابلیت Hi-Fi DAC پشتیبانی می‌کند و قادر به تبدیل صدای آنالوگ به دیجیتال است. این موضوع سبب می‌شود که صدای خروجی از دستگاه کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. همچنین این اسپیکر یا هدست گردنی از دو توگوشی هم بهره می‌برد که کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن‌ها را در گوش خود قرار دهد. این دو تو گوشی به وضوح در عکس فوق قابل مشاهده هستند. ال‌جی در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه اسپیکر بی‌سیم و دور گردنی خود نکرده و عنوان داشته که این محصول را به نمایشگاه CES 2017 می‌آورد. بدون تردید در جریان این نمایشگاه اطلاعات بیشتری از این هدست دور گردنی ارائه خواهد شد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟