ال‌جی باز هم اقتدار خود را در زمینه نوآوری ثابت کرد
اسپیکر معلق ا‌ل‌جی به CES 2017 می‌آید + عکس
اسپیکر معلق ا‌ل‌جی شاید عجیب‌ترین یا جالب‌ترین محصولی باشد که در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی آن خواهیم بود. ال‌جی به تازگی تیزر تبلیغاتی اسپیکر معلق اختصاصی خود با نام LG PJ9 را منتشر کرده و به نوعی معرفی اولیه این محصول را انجام داده است اما قصد دارد که در نمایشگاه CES 2017 این اسپیکر معلق را رسما به معرض دید عموم افراد قرار دهد. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به اسپیکر معلق عجیب ا‌ل‌جی داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

ال‌جی همواره در زمینه نوآوری یک شرکت شناخته شده بوده است. گوشی‌های هوشمندی همچون سری محصولات ال‌جی جی فلکس (LG G Flex)، ال‌جی وی (LG V)، ال‌جی جی 5 (LG G5)، سری گوشی‌های ال‌جی آکا (LG Aka) و ... همگی نوآوری‌های ال‌جی را حداقل در صنعت موبایل به تصویر می‌کشند. اما حال ال‌جی قصد قدمی رو به جلو برداشته و در یک عمل نوآورانه از اسپیکر معلق اختصاصی خود با نام LG PJ9 رونمایی می‌کند!

مطلب پیشنهادی

رندرهای دروید توربو 3 موتورولا منتشر شدند + گالری عکس
دروید توربو 3 موتورولا با تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام در راه است!

تاکنون صحبت‌های زیاد در مورد اسپیکرهای بیسیم و حتی مبتنی بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) یا تکنولوژی‌های مرتبط با اینترنت اشیاء (Internet of Things) شنیده‌ایم و تمرکز اغلب شرکت‌‌ها بر ساخت اسپیکر در این زمینه‌ها معطوف بوده است. اما ال‌جی در یک حرکت نوآورانه تیزرهای تبلیغاتی اسپیکر عجیبی را منتشر کرده که یک اسپیکر معلق است! ال‌جی ضمن انتشار تیزرهای این اسپیکر معلق اشاره داشته که در نمایشگاه CES 2017 این محصول را به طور رسمی به معرض دید عموم قرار می‌دهد.

اسپیکر معلق ا‌ل‌جی از طریق بلوتوث با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کند و صدای فراگیری را پخش خواهد کرد. این اسپیکر عجیب به همراه یک استیشن اختصاصی قابل استفاده می‌شود و درست بر روی آن به حالت معلق در خواهد آمد. ضمنا این استیشن منجر به شارژ شدن اسپیکر معلق ا‌ل‌جی هم می‌شود. بنابراین اسپیکر معلق ال‌جی به صورت بی‌سیم شارژ خواهد شد. شرکت ال‌جی اشاره می‌کند که استیشن این اسپیکر منجر به تولید نیروی الکترومغناطیسی می‌شود و این نیرو، اسپیکر مد نظر را در به حالت شناور یا معلق در می‌آورد.

ال‌جی اشاره داشته که باتری این اسپیکر معلق می‌تواند با هر بار شارژ تا 10 ساعت دوام داشته باشد. به محض اتمام شارژ اسپیکر، شاهد تکیه دادن آن بر روی استیشن خواهید بود و این امر به طور اتوماتیک منجر به شارژ شدن باتری اسپیکر معلق مد نظر می‌شود. ال‌جی همچنین اشاره کرده که اسپیکر معلق PJ9 از استاندارد ضد آب IPX7 بهره‌مند است. بنابراین این اسپیکر در قبال گرد و غبار حساس است اما حساسیتی به تماس با آب تا عمق یک متری ندارد. همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، اسپیکر معلق ا‌ل‌جی در نمایشگاه CES 2017 به طور رسمی به معرض نمایش قرار داده می‌شود و اطلاعات بیشتری از این محصول در جریان نمایشگاه CES 2017 منتشر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟