گوشی Stylus 3 و نسخه‌های جدید K10، K8، K4 و K3
ال‌جی از پنج گوشی جدید رونمایی کرد + گالری عکس
ال‌جی به طور رسمی از نسخه‌های جدید گوشی هوشمند LG K10، LG K8، LG K4 و LG K3 رونمایی کرد و در کنار این چهار گوشی، گوشی هوشمند ال‌جی استایلوس 3 (LG Stylus 3) را هم معرفی نمود. ال‌جی در حال حاضر تنها به مشخصات فنی این پنج گوشی جدید اشاره کرده و زمان عرضه و قیمت آن‌ها را در جریان نمایشگاه CES 2017 مشخص می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

چندی پیش گزارش‌هایی در رابطه با برنامه‌ریزی ال‌جی به منظور رونمایی از گوشی‌های جدید شنیده بودیم. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "ال‌جی با 6 گوشی میان رده به نمایشگاه CES 2017 می‌آید" مطالعه کنید. پیش‌بینی می‌کردیم که ال‌جی معرفی رسمی این محصولات و فاش‌سازی مشخصات فنی آن‌ها را به نمایشگاه CES 2017 موکل کند، اما این شرکت کره‌ای امروز پنج گوشی هوشمندی که انتظار داشتیم جزء محصولاتی باشند که در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شوند را رسما به معرض نمایش قرار داد. ال‌جی اشاره کرد که زمان عرضه و قیمت آن‌ها را در جریان نمایشگاه CES 2017 مشخص می‌شود.

مطلب پیشنهادی

آیا خرید گوشی‌های چینی انتخاب درستی است؟
چرا نگرانی در قبال خرید گوشی‌های ساخت چین بی‌معناست!

گوشی هوشمند نخست معرفی شده، ال‌جی استایلو 3 یا ال‌جی استایلوس 3 نام دارد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) مجهز است. تراشه MT6750 مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای در این محصول استفاده شده و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی دارد. حافظه داخلی پیش‌فرض 16 گیگابایتی و قابل ارتقاء، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 7 نوقا هم از دیگر مشخصات اصلی گوشی هوشمند ال‌جی استایلوس 3 محسوب می‌شوند. ضمنا این گوشی هوشمند به اسکنر اثر انگشت کاربر هم مجهز است.

گوشی بعدی ال‌جی K10 نام دارد که بالارده‌ترین محصول در بین سری محصولات ال‌جی K است. این گوشی هوشمند هم به سیستم عامل اندروید 7 نوقا مجهز شده است. صفحه نمایش آن 5.3 اینچی بوده و وضوح تصویر اچ‌دی (1920 در 720 پیکسل) را ارائه می‌کند. تراشه MT6750 مدیاتک در این گوشی هوشمند هم به‌کار گرفته شده است. رم این گوشی ظرفیت 2 گیگابایتی دارد و دستگاه از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی قابل ارتقاء می‌شود. دوربین اصلی آن از سنسوری 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه به سنسوری 5 مگاپیکسلی با زاویه دید بالا مجهز است. باتری گوشی هوشمند ال‌جی K10 هم ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعتی دارد و دستگاه به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است.

گوشی بعدی معرفی شده، ال‌جی K8 نام دارد. این گوشی هوشمند هم به سیستم عامل اندروید 7 نوقا مجهز است. صفحه نمایش آن 5 اینچی بوده و وضوح تصویر اچ‌دی را ارائه می‌کند. تراشه اسنپدراگون 415 کوالکام در این محصول استفاده شده و رم آن 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی و قابل ارتقاء است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی هم سایر مشخصات فنی گوشی هوشمند ال‌جی K8 را تشکیل می‌دهند.

اما نوبت به گوشی هوشمند ال‌جی K4 می‌رسد. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره‌مند بوده و صفحه نمایش 5 اینچی آن وضوح تصویر 854 در 480 پیکسل را ارائه می‌کند. تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام در این گوشی استفاده شده و رم آن ظرفیت یک گیگابایتی دارد. حافظه داخلی گوشی ال‌جی K4 ظرفیت 8 گیگابایتی داشته و قابل ارتقاء است. دوربین اصلی و سلفی آن از سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و باتری دستگاه هم ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی دارد.

آخرین گوشی معرفی شده هم گوشی هوشمند ال‌جی K3 است. این گوشی هوشمند هم به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره‌مند بوده و صفحه نمایش 4.5 اینچی آن وضوح تصویر 854 در 480 پیکسل را ارائه می‌کند. تراشه اسنپدراگون 210 کوالکام در این گوشی استفاده شده و رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 1 و 8 گیگابایتی هستند. ضمنا این گوشی از اتصال رم میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی هم سایز مشخصات فنی گوشی هوشمند ال‌جی K3 را تشکیل می‌دهند.

همانطور که اشاره داشتیم در حال حاضر ال‌جی فقط مشخصات فنی این پنج گوشی هوشمند را ارائه کرده است و عنوان داشته که زمان عرضه و قیمت این محصولات در نمایشگاه CES 2017 مشخص می‌‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟