منتظر میان رده‌های جدید ال‌جی باشید
ال‌جی با 6 گوشی میان رده به نمایشگاه CES 2017 می‌آید
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت ال‌جی قصد دارد که در جریان نمایشگاه CES 2017 از شش گوشی میان رده جدید رونمایی کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر و میان رده‌های جدید ال‌جی داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

همانطور که می‌دانید زمان زیادی تا برگزاری رویداد CES 2017 باقی نمانده است. این رویداد در ماه ژانویه سال 2017 برگزار می‌شود، بنابراین به زودی شاهد برپایی آن خواهیم بود. نمایشگاه CES محلی است که هر ساله محصولات دیجیتال و الکترونیکی جدیدی در آن معرفی می‌شوند. شرکت ال‌جی هم از جمله کمپانی‌هایی محسوب می‌شود که همواره در این نمایشگاه خوش درخشیده است. بنابراین انتظار داریم که همین روند در رویداد CES 2017 هم طی شود.

مطلب پیشنهادی

نوکیا با یک گوشی اندرویدی بسیار ارزان به MWC 2017 می‌آید!
بازگشت نوکیا در نمایشگاه MWC رسمی می‌شود

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت ال‌جی قصد دارد که در جریان نمایشگاه CES 2017 از شش گوشی میان رده جدید رونمایی کند. این شش گوشی به ترتیب LG K3 2017، LG K4 2017، LG K8 2017، LG K10 2017، LG X Calibur و LG Stylus 3 نام دارند. در حال حاضر جزئیاتی زیادی در مورد این شش گوشی فاش نشده اما برخی از مشخصات فنی منتشر شده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

از گوشی هوشمند LG K3 2017 شروع می‌کنیم. طبق گزارش‌ها، این گوشی هوشمند جانشین گوشی LG K3 کنونی می‌شود و به صفحه نمایشی 4.5 اینچی مجهز خواهد شد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند به شمار می‌روند.

در سمت مقابل، گوشی هوشمند  LG K4 2017 از صفحه نمایشی 4.7 اینچی بهره‌مند می‌شود. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی دستگاه 5 مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهرا باتری این گوشی هوشمند ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی LG K8 2017 سومین گوشی هوشمندی است که احتمالا در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی آن خواهیم بود. این گوشی به صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی مجهز می‌شود. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند و باتری دستگاه ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی هوشمند LG K10 2017 هم احتمالا آخرین و قدرتمندترین گوشی از سری محصولات K ال‌جی خواهد بود که در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شود. بنا به گزارش‌ها، این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 5.3 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی مجهز می‌شود. دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی و با زاویه دید گسترده خواهد بود و دستگاه به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز می‌شود.

گوشی پنجمی که به احتمال زیاد در جریان نمایشگاه CES 2017 شرکت ال‌جی از آن رونمایی می‌کند، گوشی هوشمند LG X Calibur نام دارد. در رابطه با این گوشی اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما ظاهرا این محصول از استاندارد ضد آب IP68، استاندارهای مقاومتی خاص نظامی و همچنین باتری 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

در نهایت هم گوشی هوشمند LG Stylus 3 آخرین گوشی خواهد بود که شرکت کره‌ای ال‌جی در جریان نمایشگاه CES 2017 به معرفی آن می‌پردازد. بنا به گزارش‌ها، این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی مجهز می‌شود. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی دستگاه از سنسوری 5 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده بهره‌مند می‌گردد. باتری این محصول هم 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

بنابراین شش گوشی که نامبرده شدند، محصولاتی هستند که به احتمال زیاد ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 از آن‌ها پرده‌برداری خواهد کرد. گفته شده که سری محصولات K ال‌جی در اواسط ماه ژانویه روانه بازار می‌شوند و دو گوشی LG X Calibur و LG Stylus 3 به ترتیب اواسط ماه مارس و اواخر ماه آوریل روانه بازار خواهند شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟