BOX 2 وعده داده از شبکه و دستگاه‎های هوشمند خانگی شما محافظت کند
نسل دوم سخت‌افزار امنیتی بیت‌دیفندر معرفی شد
بیت‌دیفندر در نمايشگاه CES 2017 نسل دوم سخت‌افزار امنیتی Box خود را معرفی كرد. این دستگاه یک سیستم امنیتی بهینه شده برای شبکه و دستگاه‎های هوشمندسازی خانگی شما است. این سیستم امنیتی وعده می‎دهد تا به طور کامل از کلاه‌برداری، فیشینگ و حملات شبکه محافظت کند. Box 2 را می‎توان به عنوان یک راهکار امنیتی قدرتمند برای تجهيزات هوشمند‌سازی خانگی متصل به اینترنت در نظر گرفت.

1606683296_1_0.gif

دستگاه‎های هوشمند بسیار کاربردی هستند، اما معمولا با مشکلات امنیتی مواجه می‎شوند. بر اساس اعلام نشریات گارتنر و بیزینس اینسایدر، تا سال 2019 در حدود 2.5 میلیارد دستگاه هوشمند‌سازی خانه به اینترنت متصل می‎شوند و احتمالا اکثر آنها نیز فاقد گزینه‎های امنیتی داخلی قابل قبول خواهند بود.

مطلب پیشنهادی

می‌توانید این کامپیوتر را در هر تلویزیون و یخچالی نصب کنید
معرفی بهترین روش ارتقای گجت‌های هوشمند از سوی اینتل در CES 2017

اغلب اوقات، هدف اصلی سازندگان این دستگاه‎ها سهولت در استفاده آنها است و مسائل امنیتی در درجه دوم اهمیت قرار می‎گیرد و شما باید خودتان فکری به حال این خطر بکنید. در سال 2015 ما شاهد عرضه Box شرکت بیت‌دیفندر بودیم، یک راه‌حل سخت‌افزاری برای محافظت از شبکه و دستگاه‎های هوشمند‌سازی برای خانه شما که شبیه به فایروال‎های سخت افزاری عمل می‎کرد.

این دستگاه سطح قابل قبولی از امنیت را برای اغلب کاربران فراهم می‎کرد، اما تنظیمات آن کمی‎ پیچیده و دردسرساز بود و انتظارات همه را برآورده نمی‎کرد. حالا برای رفع مشکلات قبلی این شرکت نسل دوم سیستم امنیتی خود را با نام Box 2 ارائه کرده است.

طبق گفته بیت‌دیفندر، نسل دوم سخت‌افزار امنیتی این شرکت نه تنها می‎تواند از دستگاه‎های هوشمند‌سازی خانه شما محافظت کند، بلکه از شبکه خانگی شما نیز حفاظت می‎کند. Box 2 با بهره‌گیری از فناوری یادگیری ماشینی برای شناسایی میانگین عادات ترافیک اینترنت شما قادر خواهد بود ترافیک‎های مخرب را شناسایی و قبل از وارد شدن به شبکه شما، آنها را مسدود کند.

Box 2 با ارتقا تجهيزات سخت‌افزاری و گسترش قابلیت‎های محافظت در برابر بدافزار شامل تشخیص تهدید پیشرفته و ارزیابی آسیب پذیری پویا توانسته پیشرفت‎های چشمگيری نسبت به نسل قبلی خود به دست آورد. بیت‌دیفندر مدعی است Box 2 با اسکن دوره‎ای آسیب‌پذیری‎ها دائما شبکه و دستگاه‎های هوشمند‌سازی خانه شما را تحت نظر خواهد داشت.

با ترکیب تشخیص تهدیدات به صورت فعال و غیر فعال می‎توان یک سطح امنیتی قدرتمند برای دستگاه‎ها به وجود آورد. Bitdefender Box 2 همچنین با یک نسخه از اشتراک Bitdefender Total Security برای ویندوز، سیستم‌عامل مک و دستگاه‎های آندروید همراه خواهد بود.

امکان پیش‌سفارش Box 2 از تابستان امسال فراهم خواهد شد و انتظار می‎رود عرضه نهایی آن تا پایان سال 2017 انجام شود.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟