دوربین دوگانه و صفحه نمایش بدون حاشیه!
رندرهای هوآوی پی 10 با ظاهری کاملا متفاوت‌ منتشر شد
به تازگی شاهد انتشار جدیدترین رندرهای گوشی هوشمند هوآوی پی 10 (Huawei P10) بودیم. در این رندرهای گوشی نامبرده شده با ظاهری کاملا متفاوت و متمایز نسبت به پرچمدار کنونی این شرکت یعنی گوشی هوشمند هوآوی پی 9 قابل مشاهده است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

هوآوی در ماه آوریل سال 2016 از پرچمدار خود یعنی گوشی هوشمند هوآوی پی 9 رونمایی کرد، بنابراین هنوز زمان نسبتا زیادی تا معرفی جانشین این گوشی، که احتمالا با نام رندرهای هوآوی پی 10 معرفی می‌شود، باقی مانده است. با این حال به تازگی شاهد انتشار رندرهای بسیار جالبی بودیم که گفته می‌شود طراحی گوشی هوشمند هوآوی پی 10 را تشریح می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

در آینده تلفن‌های موبایل با ضربه انگشت شارژ می‌شوند

با توجه به رندرهای منتشر شده می‌توان دریافت که برخلاف گوشی هوشمند هوآوی پی 9، گوشی هوآوی پی 10 به بدنه ضخیمی مجهز می‌شود. صفحه نمایش این گوشی تقریبا تمام پل جلویی آن را در بر گرفته و دستگاه از دکمه فیزیکی هوم (Home) بهره نمی‌برد. پنل جلویی گوشی در رندرهای ارائه شده تا حد زیادی ما را به یاد گوشی هوشمند شیائومی می ماکس (Xiaomi Mi Max) می‌اندازد.

در بخش زیرین صفحه نمایش یک نوار باریک و متشکل از بدنه دستگاه دیده می‌شود. در پنل پشتی گوشی هوآوی پی 10 هم دوربین دوگانه آن مشخص است اما باز هم خبری از دکمه فیزیکی و اسکنر اثر انگشت کاربر وجود ندارد. با توجه به این امر می‌توان پیش‌بینی کرد که هوآوی قصد دارد که پرچمدار سال 2017 خود را به صفحه نمایشی با قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر مجهز کند. افزایش ضخامت بدنه دستگاه در رندرهای ارائه شده هم می‌توانند دلیلی مبنی بر بیشتر شدن احتمال این امر باشد.

نکته بعدی جالب توجه مربوط به لبه سمت چپ گوشی هوآوی پی 10 می‌شود. اگر به عکس فوق نگاه دقیق‌تری داشته باشید متوجه می‌شوید که در لبه سمت چپ بدنه گوشی یک نمایشگر ثانویه به صورت یک نوار لمسی تعبیه شده است و اطلاعاتی همچون زمان، وضعیت باتری و اتصالات دستگاه را به تصویر کشیده است. این موضوع یکی از اصلی‌ترین و جالب‌ترین نکاتی است که در رندرهای جدید گوشی هوآوی پی 10 به آن برخورده‌ایم.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند هوآوی پی 10 ارائه نشده است. پیش‌بینی می‌کنیم که هوآوی صفحه نمایش این گوشی هوشمند را با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا به اصطلاحا QHD مجهز کند. نظر شما در رابطه با این رندرهای منتشر شده چگونه است؟ آیا پرچمدار بعدی هوآوی بدین صورت طراحی می‌شود؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟