با گوشی YAAO 6000 Plus آشنا شوید
این گوشی به باتری 10900 میلی آمپر ساعتی مجهز است!
به تازگی گوشی هوشمند جدیدی با نام YAAO 6000 Plus از سوی یک شرکت نه چندان مشهور تولید و روانه بازار شده که از یک باتری قدرتمند و با ظرفیت 10900 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد! با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به سایر مشخصات فنی این گوشی منحصر به فرد داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

با توجه به ضعف چشمگیری که در مسئله شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند احساس می‌شود، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده گوشی و به ویژه برخی از شرکت‌های چینی فعال در این زمینه سعی داشته‌اند که ظرفیت باتری گوشی‌های خود را به شدت افزایش دهند و بدین صورت توجه کاربران را جلب کنند. به عنوان مثال شرکت جیونی (Gionee) سری محصولات ماراتون (Marathon) این شرکت با این هدف روانه بازار شده‌اند یا کمپانی Oukitel هم پیش از این از گوشی‌های مشابهی رونمایی کرده بود.

مطلب پیشنهادی

مشخصات فنی و زمان معرفی میزو M5 Note مشخص شد
میزو ام 5 نوت شانزدهم آذر ماه معرفی می‌شود!

حال نوبت به یک شرکت دیگر می‌رسد که بدون تردید تا پیش از این نام آن را نشنیده‌اید! این کمپانی YAAO نام دارد که به تازگی از یک گوشی هوشمند اختصاصی با نام YAAO 6000 Plus پرده‌برداری کرده است. این گوشی هوشمند ظاهری منحصر به فرد را شامل می‌شود و باتری آن ظرفیت 10900 میلی آمپر ساعتی دارد!

گوشی هوشمند YAAO 6000 Plus از رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 16 گیگابایتی بهره‌مند است. این محصول از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5 اینچی بوده و وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا به اصطلاح اچ‌دی را به همراه دارد. در زیر صفحه نمایش این گوشی سه دکمه فیزیکی تعبیه شده که کاربران دستگاه‌های اندرویدی کاملا با آن‌ها آشنا هستند. تراشه‌ استفاده شده در گوشی هوشمند YAAO 6000 Plus، تراشه MT6735 مدیاتک با پردازنده مرکزی 64 بیتی و 4 هسته‌ای است.

بدنه گوشی هوشمند YAAO 6000 Plus ضخامتی معادل با 18.1 میلی‌متر دارد و باتری 10900 میلی‌آمپر ساعتی گوشی در آن تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن مجهز به سنسوری 5 مگاپیکسلی است. دستگاه از اتصال LTE 4G پشتیبانی می‌کند و قیمت آن برابر با 218 دلار در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب شده در این محصول هم YunOS نام دارد که کاملا مبتنی بر سیستم‌عامل محبوب اندروید است. نظر شما در رابطه با این گوشی 218 دلاری و مجهز به باتری 10900 میلی آمپر ساعتی چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟