شایعه‌ای که تایید شد
عرضه آیپد 10.5 اینچی اپل در سال 2017
طبق تایید یکی از منابع تایوانی تأمین کننده قطعات آیپدهای اپل، به نظر می‌رسد که سال آینده شاهد عرضه آیپد 10.5 اینچی از سوی کوپرتینویی‌های خواهیم بود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

تا کنون خبرهای زیادی در رابطه با برنامه‌ریزی اپل به منظور عرضه آیپدهایش در سال 2017 شنیده‌ای. آخرین خبرهای مرتبط با این موضوع را می‌توانید از مقاله "اپل سال آینده از سه آیپد جدید رونمایی می‌کند" مطالعه کنید. پیش از این به احتمال معرفی یک آیپد 10.9 اینچی از سوی اپل در سال 2017 اشاره شده بود، اما حال یک منبع تایوانی تأمین کننده قطعات آیپدهای اپل، به طور مستقیم تایید کرده که کوپرتینویی‌ها در سال 2017 یک آیپد 10.5 اینچی را روانه بازار می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

این باورها درباره باتری گوشی‌های هوشمند اشتباه هستند!
لطفا این باورهای غلط را کنار بگذارید!

بنا به گزارش این منبع، تولید گسترده آیپد 10.5 اینچی اپل از ماه دسامبر آغاز می‌شود. با توجه به این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرد که این آیپد در سه ماه نخست سال 2017 روانه بازار شود. این منبع تایوانی همچنین اشاره داشته که آیپد 10.5 اینچی اپل در کنار آیپد پرو 12.9 اینچی این شرکت رونمایی می‌شود و هر دوی آن‌ها از تراشه A10X  بهره‌مند خواهند بود.

ظاهرا طبق پیش‌بینی‌های آماری اپل، این کمپانی تخمین زده که در سه ماه نخست سال 2017 چیزی در حدود 2 میلیون نسخه از آیپد 10.5 اینچی خود را به فروش برساند و انتظار دارد که فروش آیپد 10.5 اینچی تا پایان سال 2017 از مرز 5 میلیون نسخه عبور کند. ظاهرا اپل عقیده دارد که عرضه آیپد 10.5 اینچی به دلیل استقبال محصلین و کارمندان بازده مناسبی را به همراه خواهد داشت.

در این بین گفته می‌شود که علاوه بر دو آیپد 10.5 و 12.9 اینچی، اپل از یک آیپد 9.7 اینچی و مقرون به صرفه‌تر هم در سال 2017 پرده‌برداری می‌کند. متاسفانه هنوز شرکت اپل صحت هیچ یک از خبرهای نامبرده شده را به طور رسمی تایید نکرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟