اپل به زودی از دو آیپد پرو رونمایی می‌کند
08/03/1396 - 19:10
رندرهای آیپد پرو 10.5 اینچی و جدید اپل منتشر شدند + عکس
طبق گزارش‌های اخیر، ظاهرا اپل قصد دارد که در کنفرانس WWCD 2017 از دو آیپد رونمایی کند. اولین آیپد، نسخه جایگزین آیپد پرو 12.9 اینچی اپل است و دومین آیپد نسخه جدیدی از سری آیپد پروهای اپل است که احتمالا از نمایشگری 10.5 اینچی بهره‌مند می‌شود. حال رندرهای این دو محصول به تازگی در فضای مجازی منتشر شده‌اند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

طبق گزارشی که تقریبا یک هفته پیش از سوی آقای مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از تحلیل‌گران KGI منتشر شده بود، ظاهرا اپل در کنفرانس WWDC 2017 از دو آیپد جدید رونمایی خواهد کرد. آیپد اولی که اپل از آن پرده‌برداری می‌کند، نسخه جایگزین آیپد پرو 12.9 اینچی است و آیپد دومی که معرفی می‌شود، احتمالا یک آیپد جدید و 10.5 اینچی است!

حال شاهد انتشار رندرهای منتسب به این دو محصول در فضای مجازی هستیم. رندرهای مذکور توسط طراح مشهور آقای بنیامینی گسکین (Benjamin Geskin) منتشر شده‌اند. طبق این رندرها، اپل در آیپدهای جدیدش لبه‌هایش نمایشگر را به طور کامل حذف نمی‌کند، اما تا حد امکان این لبه‌ها را باریک‌تر خواهد کرد.

آقای گسکین اشاره داشته که ضخامت حاشیه سمت راست و چپ نمایشگر آیپدهای جدید اپل در مجموع چیزی در حدود 7 میلیمتر خواهد بود، بنابراین وی در رندرهایش هم از همین مقدار استفاده کرده است. همچنین تاچ آی‌دی (Touch ID) یا همان دکمه هوم دستگاه هم حالتی مکانیکی ندارد، اما کاربر با لمس آن تصور می‌کند که یک دکمه مکانیکی را فشرده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آیپدهای جدید اپل منتشر نشده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟