نگاهی به مشخصات فنی گوشی ارزان قیمت اچ‌تی‌سی داشته باشید
اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند دیزایر 650 رونمایی کرد + عکس
شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به طور رسمی از گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید خود با نام اختصاصی "اچ‌تی‌سی دیزایر 650" یا "HTC Desire 650" رونمایی کرد. این گوشی هوشمند قرار است با قیمتی در حدود 170 دلار روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

پس از خبرهایی که در رابطه با احتمال کناره‌گیری شرکت اچ‌تی‌سی از فعالیت در حوزه موبایل طی سال 2017 منتشر شد، این کمپانی دست به اقدام شده و از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده است. اچ‌تی‌سی پیش از این چندین بار شایعات مربوط به کناره‌گیری خود از فعالیت در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند را رد کرده بود و اشاره داشت که در حال حاضر برنامه‌ریزی برای کناره‌گیری از این بخش یا فروش دپارتمان موبایل خود ندارد.

مطلب پیشنهادی

نکسوس 5 ایکس هم دچار مشکل فنی شد!
کاربران نکسوس 5 ایکس دارای نقص فنی غرامت دریافت می‌کنند!

برخلاف اغلب محصولات و گوشی‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی جدیدی که از سوی این شرکت معرفی شده یک محصول نسبتا مقرون به صرفه است. این گوشی هوشمند دیزایر 650 نام دارد و قرار است با قیمتی در حدود 170 دلار روانه بازار شود. هنگامی که به این گوشی هوشمند نگاه می‌کنیم تا حد زیادی شباهت آن با گوشی دیزایر 630 اچ‌تی‌سی را احساس خواهیم کرد اما دیزایر 650 در مقایسه با دیزایر 630 قدرتمندتر است.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی دیزایر 650 از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا به اصطلاح اچ دی بهره می‌برد. پردازنده مرکزی دستگاه چهار هسته‌‌ای است اما هنوز به مدل دقیق سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این محصول اشاره مستقیمی نشده است. پیش‌بینی می‌کنیم که تراشه‌ای از سری تراشه‌های اسنپدراگون 400 کوالکام در این گوشی بکار گرفته شود.

گوشی دیزایر 650 اچ‌تی‌سی از قابلیت اتصال LTE پشتیبانی می‌کند و در صورت استفاده از هندزفری، صدای فراگیر بوم‌ساند (BoomSound) را ارائه خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و چراغ فلش اختصاصی در زیر لنز دوربین آن تعبیه شده است. همچنین دوربین سلفی گوشی هوشمند دیزایر 650 اچ‌تی‌سی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. رم دستگاه ظرفیت 2 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند. لازم به اشاره است که گوشی هوشمند دیزایر 650 اچ‌تی‌سی قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را دارد، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند از این طریق نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه اقدام کنند.

شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی هوشمند دیزایر 650 را به یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده و سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو در کنار رابط کاربری Sense 8 UI اچ‌تی‌سی به صورت پیش‌فرض در این گوشی هوشمند نصب و راه‌اندازی شده‌اند. این محصول 140 گرم وزن دارد و ضخامت بدنه آن 8.4 میلی‌متر است. شرکت اچ‌تی‌سی اشاره کرده که گوشی هوشمند دیزایر 650 اچ‌تی‌سی از ماه دسامبر روانه بازار می‌شود و قیمت آن در حدود 170 دلار خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟