منتظر تجهیز پرچمدار بعدی هوآوی به نمایشگر QHD باشید
آیا این مشخصات فنی مربوط به گوشی هوآوی پی 10 است؟
به تازگی مشخصات فنی یک گوشی هوشمند جدید برند هوآوی با کد اختصاصی LON-L29 در سایت GFXBench منتشر شده است. با توجه به مشخصات فنی این محصول می‌توان دریافت که گوشی مد نظر یک گوشی رده بالا است. این محصول برخلاف سایر پرچمداران پیشین هوآوی از نمایشگری QHD بهره می‌برد! به نظر شما آیا این گوشی هوشمند، پرچمدار بعدی هوآوی یعنی گوشی هوآوی پی 10 (Huawei P10) است؟ با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

هوآوی هم اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی در دنیاست و به سختی در تلاش است تا بتواند روند موفقیت‌های خود را بیش از پیش افزایش دهد. هوآوی برای آینده برنامه‌ریزی بسیار دقیقی دارد و تا کنون ثابت کرده که شرکت‌های چینی هم می‌توانند در زمینه تولید محصولات با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.

اگر به خاطر داشته باشید هوآوی چندی پیش از فبلت هوآوی میت 9 رونمایی کرد. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر مرتبط با این موضوع می‌توانید به مطالعه مقاله "فبلت هوآوی میت 9 رسما معرفی شد + گالری عکس" بپردازید. این فبلت یک محصول عالی است اما مانند سایر پرچمداران شرکت چینی هوآوی از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول ا‌چ‌دی یا همان 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد!

مدت‌هاست که هوآوی پرچمداران خود را به صفحه نمایش فول اچ‌دی مجهز می‌کند. این موضوع در حالی است که اغلب پرچمداران اندرویدی کنونی موجود در بازار به صفحه نمایش‌های با وضوح تصویر QHD یا همان 2560 در 1440 پیکسل مجهز هستند و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد استفاده از نمایشگرهای 4K در گوشی‌های هوشمند باشیم! ظاهرا هوآوی عقیده دارد که تجهیز گوشی‌های هوشمند به نمایشگر با وضوح تصویر QHD اقدامی افراطی است و به هیچ عنوان برای طراحی گوشی رویکرد معقولانه‌ای به شمار نمی‌رود!

اما به نظر می‌رسد که هوآوی مجبور است که برای رقابت با سایر شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی و پرچمداران آن‌ها، سرانجام در قبال این موضوع سر تعظیم فرود آورد و پرچمداران بعدی خود را به نمایشگر QHD مجهز کند! حتما می‌دانید که پرچمدار بعدی هوآوی گوشی هوشمند هوآوی پی 10 خواهد بود. به تازگی مشخصات فنی یک گوشی با کد اختصاصی LON-L29 از سوی سایت GFXBench منتشر شده که احتمال می‌رود مربوط به گوشی هوشمند هوآوی پی 10 باشد! در مشخصات فنی این محصول اشاره مستقیمی به بهره‌مندی آن از نمایشگری QHD شده است.

بنا به گزارش سایت GFXBench، گوشی هوشمند مورد نظر از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD بهره‌مند می‌شود. تجهیز گوشی هوشمند مورد نظر به نمایشگری این چنینی می‌تواند حاکی از برنامه‌ریزی هوآوی برای تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality) باشد. هوآوی عقیده داشته که تجهیز گوشی‌های هوشمند به نمایشگر QHD فقط در شرایطی مفید واقع می‌شود که پای استفاده از تکنولوژی و هدست‌های واقعیت مجازی در میان باشد! بنابراین احتمالا هوآوی برنامه‌ریزی دقیقی برای گسترش فعالیت‌هایش در زمینه واقعیت مجازی دارد.

با توجه به مشخصات پردازنده مرکزی این گوشی می‌توان نتیجه‌گیری کرد که دستگاه از تراشه کرین 960 هوآوی بهره‌مند می‌شود. رم آن 6 گیگابایتی خواهد بود و حافظه داخلی گوشی مورد نظر به طور پیش‌فرض ظرفیت 256 گیگابایتی دارد. البته احتمالا هوآوی گوشی هوشمند نامبرده شده را از نظر حافظه داخلی در نسخه‌های مختلفی روانه بازار می‌کند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی این گوشی محسوب می‌شوند.

با توجه به مشخصات فنی این گوشی کاملا مشخص است که دستگاهی که از آن صحبت به میان آمده یک گوشی هوشمند پرچمدار است. به احتمال زیاد این مشخصات فنی مربوط به پرچمدار سال 2017 هوآوی یعنی گوشی هوشمند هوآوی پی 10 می‌شود. شما در رابطه با این موضوع چه نظری دارید؟ آیا گوشی Huawei LON-L29 همان گوشی هوآوی پی 10 بوده و با نمایشگر QHD روانه بازار می‌شود؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟