شروعی جدید در آموزش مهارت‌های حرفه‌ای
لیندا؛ بزرگ‌ترین خرید تاریخ لینکدین
کتابخانه غنی و گسترده Lynda.com که انواع مختلفی از آموزش‌های چندرسانه‌ای را برای افزایش مهارت و سرعت بخشیدن به پیشرفت مردم در شغل‌های خودشان میزبانی می‌کند، زمانی‌که با LinkedIn ادغام شود به صدها میلیون عضو و میلیون‌ها شغل دسترسی خواهد داشت. به طوری‌که فرصت‌‌های جدیدی برای ارتباط و تعامل با مردم به دست خواهد آورد. در نتیجه می‌توان گفت، جدیدترین خرید لینکدین به شما در به دست آوردن کار رویاهایتان کمک خواهد کرد.

1606683296_1_0.gif

لینکدین بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای آنلاین با بیش از 300 میلیون نفر عضو به شمار می‌رود. اگر در جست‌وجوی شغل مناسبی هستید، لینکدین همواره سایت موفق و مفیدی محسوب می‌شود. Lynda یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه آموزش الکترونیکی است که در زمینه آموزش‌ تجارت، فناوری و اقتصاد سرویس‌های حرفه‌ای به مردم ارائه می‌کند. این شرکت سال 1995 توسط لیندا وینمن و بروس هیون راه‌اندازی شد.

از این پس، به لطف خرید Lynda.com توسط لینکدین به ارزش 1.5 میلیارد دلار، این سایت نه تنها در زمینه پیدا کردن شغل مناسب به کاربرانش کمک می‌کند، بلکه در زمینه ارائه خدمات آموزشی نیز فعال خواهد بود. 52 درصد مبلغ این خرید به صورت نقدی و 48 درصد به صورت سهام به شرکت لیندا پرداخت شده است. در حال حاضر سایت Lynda بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات آموزشی آنلاین است که در دو سطح حرفه‌ای و شخصی فعالیت می‌کند. نزدیک به 3500 درس آموزشی و 6300 فایل ویدویی که در کتابخانه Video2Brain قرار دارند، توسط متخصصان و کارشناسان صنعت در زمینه موضوعات مختلف از طراحی وب گرفته تا آموزش نحوه مدیریت، در ازای پرداخت یک حق‌اشتراک در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد. این آموزش‌ها غالبا به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسه ارائه می‌شوند. در کنار این دروس، لیندا همچنین سرویس‌های اشتراکی ویژه‌ای برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی به نام‌های lyndaEnterprise، LyndaPro و LyndaCampus، LyndaLubrary و LyndaKiosk  ارائه می‌کند.

جف وینر مدیرعامل لینکدین می‌گوید: « رویکردهای لینکدین و لیندا هر دو در یک مسیر قرار دارند.» لیندا وینمن بنیان‌گذار و رئیس هئیت مدیره لیندا درباره این خرید می‌گوید: « این یک لحظه هیجان‌برانگیز در تاریخ 20 ساله Lynda.com به شمار می‌رود و نمی‌توانم ترکیبی بهتر از LinkedIn و Lynda پیدا کنم. »

با استناد به همکاری آشکاری که میان این دو شرکت وجود داشت؛ خرید Lynda توسط لینکدین دور از انتظار نبود. لینکدین درباره تصاحب لیندا می‌گوید: « این خرید به جویندگان کار درباره دانستنی‌ها و مهارتهایی که برای پیدا کردن شغل موردنیازشان در شهری که مدنظر دارند، کمک فراوانی خواهد کرد. آن‌ها با استفاده از این درس‌های آموزشی معتبر مهارت‌های لازم را در به دست آوردن شغل موردنظرشان به دست خواهند آورد. »

البته هنوز به درستی مشخص نیست این خرید به طور مستقیم چه تأثیری روی کاربران لینکدین خواهد گذاشت. این سایت در گذشته با انتقادات فراوانی روبرو بوده است، به طور مثال دعوت‌نامه‌ها در گذشته در قالب *@linkedin.com  که از موارد ضروری برای هر سایت بزرگ به شمار می‌روند، ارسال نمی‌شدند، ویژگی‌های خصوصی‌سازی حساب‌کاربری و بلوکه کردن از دیگر نکات مورد انتقاد بودند که در نهایت این ویژگی‌ها مجددا به لینکدین بازگشتند. لینکدین همچنین اعلام کرده است، در آینده برنامه‌های جالبی برای اعضاء این سایت در ارتباط با آموزش شغل‌های خاص دارد. این برنامه جدید “the economic graph”  نامیده می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟