با "سامسونگ W2017" مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 آشنا شوید!
جدیدترین گوشی تاشو و قدرتمند سامسونگ معرفی شد
سرانجام گوشی تاشو و رده بالای سامسونگ که مدت‌ها بود شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر می‌شد به صورت رسمی از سوی این شرکت کره‌ای معرفی شد. این گوشی هوشمند سامسونگ W2017 نام داشته و یک محصول رده بالا به شمار می‌رود. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این گوشی هوشمند تاشو داشته باشید.

1606683296_1_0.gif

مدت‌ها بود که شاهد انتشار شایعات زیادی در مورد گوشی تاشو و رده بالای سامسونگ بودیم. در اواسط مهر ماه تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شد که در یکی از آن‌ها به نام W2017 اشاره مستقیمی شده بود. حال سامسونگ به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی کرده و مشخص شده که نام آن "Samsung W2017" است!

گوشی هوشمند تاشو و جدید سامسونگ یا همان "سامسونگ W2017" یک گوشی رده بالا است. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این گوشی، تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و بسیار قدرتمند است. حتما می‌دانید که این تراشه در پرچمداران اندرویدی همچون گلکسی اس 7، گلکسی اس7 اج، ال‌جی جی 5 و ... بکار گرفته شده است.

سامسونگ W2017

رم گوشی هوشمند تاشو سامسونگ W2017 ظرفیت 4 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لازم به اشاره است که گوشی هوشمند نامبرده شده از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی خود هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی گوشی سامسونگ W2017 از سنسوری 12 مگاپیکسلی با روزنه F1/9 تشکیل شده و قابلیت ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر 4K را دارد.

در سمت مقابل دوربین سلفی این گوشی هوشمند تاشو از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سامسونگ در این گوشی از یک صفحه نمایش 4.2 اینچی و نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) استفاده کرده است. ابعاد ملی بدنه گوشی سامسونگ W2017 معادل با 15.8 در 61.4 در 127.8 میلیمتر است. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و از اتصال LTE 4G هم پشتیبانی می‌کند. ضمنا وزن کلی این گوشی معادل با 208 گرم خواهد بود.

سامسونگ W2017

بدنه گوشی هوشمند سامسونگ W2017 از مواد فلزی تشکیل شده و یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت کاربر هم مجهز است که درست در زیر لنز دوربین اصلی آن قرار دارد. گوشی هوشمند سامسونگ w2017 از قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" یا همان "Always On Display" و قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

سامسونگ ضمن معرفی این گوشی هوشمند اشاره داشته که به زودی آن را در بازارهای داخلی کشور چین عرضه می‌کند. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشی سامسونگ W2017 ارائه نشده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که سامسونگ این محصول را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه روانه بازار کند. شایان ذکر است که به نظر نمی‌رسد که سامسونگ برای عرضه این گوشی هوشمند در سایر بازارهای جهانی برنامه‌ریزی داشته باشد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟