احتمال عرضه این گوشی در ایالات متحده وجود دارد
گوشی تاشو و رده بالای سامسونگ تأییدیه FCC دریافت کرد
گوشی تاشو و رده بالای سامسونگ که چند وقتی است خبرهای زیادی در رابطه با آن می‌شنویم، امروز به طور رسمی از سازمان FCC تأییدیه دریافت کرد. با توجه به این موضوع، شاید شاهد عرضه این گوشی در بازارهای ایالات متحده باشیم. با مجله شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

چندی وقتی است که شایعات و خبرهای زیادی در رابطه با گوشی تاشو و رده بالای جدید سامسونگ که با کد SM-W2017 و اسم رمز "Veyron" شناخته می‌شود، می‌شنویم. آخرین خبرها و تصاویر مربوط به این محصول را در مقاله‌ای با عنوان "تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی رده بالا و تاشو سامسونگ منتشر شد" خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم. پیش‌بینی می‌شد که سامسونگ این گوشی هوشمند را تنها در بازارهای کره جنوبی و کشور چین عرضه کند، اما امروز این گوشی از سازمان FCC ایالات متحده تأییدیه دریافت کرد. این موضوع می‌تواند به معنای برنامه‌ریزی سامسونگ در راستای عرضه این گوشی تاشو و رده بالا در بازارهای ایالات متحده باشد.

مطلب پیشنهادی

چگونه از سالم بودن باتری فبلت گلکسی نوت 7 و عدم انفجار آن مطمئن شویم؟

پیش از این مشخصات فنی گوشی نامبرده شده را در سایت‌هایی همچون GFXBench و بنچمارک AnTuTu مشاهده کرده بودیم. اما حال و بنا به گزارش سازمان FCC، گوشی هوشمند تاشو و جدید سامسونگ با کد SM-W2017 به یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که قابلیت پشتیبانی از نسخه 3.0 تکنولوژی شارژ سریع کوالکام یا همان Qualcomm Quick Charge 3.0 را دارد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند به احتمال زیاد 5.2 اینچی و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا به اصطلاحا فول اچ‌دی (Full HD) در نظر گرفته شده و پنل آن از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) است. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این گوشی، تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای خواهد بود. رم این محصول ظرفیت 4 گیگابایتی داشته و حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی خواهد بود. طبق گزارش‌های به دست آمده، احتمالا دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. این سنسور همان سنسور دوربین قدرتمندی خواهد بود که در پرچمداران کنونی سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) از آن استفاده شده است.

گوشی هوشمند تاشو و رده بالای مورد نظر به پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) مجهز می‌شود و دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در این محصول برخلاف تصورات پیشین اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام تاچ‌ویز (TouchWiz) در کنار آن نصب و راه‌اندازی می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم که سامسونگ در آینده نزدیک این گوشی هوشمند تاشو و رده بالا را معرفی کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیق و رسمی در رابطه با زمان معرفی و قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟