اشغال فضای کمتر در خانه‌های کوچک
نگاهی به طراحی ۳۶۰ درجه‌ای تلویزیون‌های SUHD سامسونگ
امروزه اندازه بزرگ پنل‌ تلویزیون‌ها موجب شده تا تماشای تصاویر همراه با لذت و هیجان باشد؛ اما یافتن مکان مناسب برای قرار دادن تلویزیون‌‌های بزرگ با صفحه تخت به یک چالش تبدیل شده است. جدیدترین تلویزیون‌های SUHD سامسونگ به کمک طراحی منحصربه‌فرد ۳۶۰ درجه، پنل فوق مشکی و پوشاندن تمامی پیچ‌ها و درگاه‌های کابینت پشت تلویزیون، مشکلات مربوط به استقرار این دستگاه‌ها را برطرف کرده است.

1606683296_1_0.gif

این چالش که برای خریداران و صاحبان این دستگاه‌ها به دفعات رخ داده، به دلیل طراحی تخت و غیرقابل انعطاف تلویزیون‌ها پیش می‌آید. برای حل این مشکل تلویزیون‌های 2016 SUHD سامسونگ با شمایلی جدید و طراحی ۳۶۰ درجه‌ای تولید شده‌اند. عبارت ۳۶۰ درجه در واقع به طراحی یکپارچه و هماهنگ تمامی ابعاد و قسمت‌های این تلویزیون‌ها مانند قاب، پنل و کابینت پشت آن اشاره دارد. پوشاندن تمامی درگاه‌ها و شیارهای کابینت پشت تلویزیون‌‌ این امکان را به صاحبان آنها داده است تا بدون نگرانی از زشتی و شلوغی سیم‌ها و کابل‌های تودرتوی پشت تلویزیون‌ها این دستگاه‌ها را در مکان‌های مورد نظر خود جای دهند. 

مطلب پیشنهادی

با ماشین لباس‌شویی ادواش لباس‌هایتان را متفاوت بشویید
رازهای یک شستشوی حرفه‌ای از زبان سامسونگ

بر پایه خبر ارسالی دفتر سامسونگ ایران به ماهنامه شبکه، نمای پشت تلویزیون با حضور خط فلزی که به صورت افقی بر روی آن قرار گرفته و در غیاب انواع و اقسام پیچ‌ها و روزنه‌های معمول در تلویزیون‌ها ظاهری یکدست و موزون پیدا کرده است. به کمک این موضوع، دیگر نیازی به تغییرات پیاپی دکوراسیون خانه‌ها برای پیدا کردن مکان مناسب تلویزیون‌ها نیست؛ زیرا این دستگاه‌ها با انعطافی که در طراحی خود دارند می‌توانند به سادگی در تمامی قسمت‌های اتاق‌ها و سالن‌ها یا حتی آشپزخانه‌ها قرار بگیرند.

ماهنامه شبکه: نگاهی به طراحی ۳۶۰ درجه‌ای تلویزیون‌های SUHD سامسونگ

تابش نور خورشید روی صفحه تلویزیون از موارد بسیار آزاردهنده‌ای است که می‌تواند برای هر بیننده‌ای رخ دهد. این موضوع با استفاده از فناوری پنل‌های فوق مشکی در تلویزیون‌های SUHD سامسونگ برطرف شده است. در این فناوری نورهای تابیده شده به نمایشگر به جای انعکاس و بازتاب دوباره آن، جذب و منحرف می‌شود تا کوچکترین انعکاس نوری در چشم بیینده صورت نگیرد. حضور این پنل قدرتمند در کنار قاب بسیار نازک صفحه نمایش تلویزیون باعث شده تا تمامی مواردی که ظرفیت برهم زدن تمرکز بیننده را دارد از تلویزیون‌ گرفته شود. در واقع این نوع طراحی، تلویزیون‌های 55 تا ۸۸ اینچی SUHD را به پیکره‌ای هماهنگ و خوش‌تراش در کنار سایر اسباب و اثاثیه‌های خانه تبدیل کرده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟