با فبلت فوق‌العاده شیائومی می میکس آشنا شوید
فبلت رده بالا، بدون حاشیه و جدید شیائومی در راه است!
شرکت شیائومی به طور رسمی در جریان کنفرانس اختصاصی خود در رابطه با فبلتی جدید با اختصاصی "شیائومی می میکس" (Xiaomi Mi MIX) صحبت کرد. این فبلت هنوز در مرحله تولید قرار ندارد اما از جمله محصولات آینده شیائومی خواهد بود. صفحه نمایش این فبلت رده بالا از نوع بدون حاشیه بوده و تراشه آن اسنپدراگون 821 کوالکام است. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی و جزئیات فبلت شیائومی می میکس داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شیائومی به تازگی از فبلت می نوت 2 رونمایی کرده است. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله "شیائومی رسما از فبلت می نوت 2 رونمایی کرد: جایگزین عالی برای گلکسی نوت 7 سامسونگ!" مطالعه کنید. اما داستان فبلت‌های شیائومی با معرفی فبلت می نوت 2 تمام نمی‌شود. شیائومی در جریان کنفرانس خود به طور رسمی در رابطه با یک فبلت جدید با نام اختصاصی شیائومی می میکس صحبت میان آورد و مشخصات فنی و حتی قیمت این محصول را فاش کرد. با این وجود فبلت شیائومی می میکس هنوز به عنوان یک محصول تجاری از سوی شیائومی روانه بازار نشده و به احتمال زیاد در آینده نزدیک این امر صورت می‌پذیرد. 

مطلب پیشنهادی

سرفیس بوک جدید و سرفیس استودیو مایکروسافت معرفی شدند + عکس
مایکروسافت باز هم قدرت خود را به رخ کشید!

شیائومی اشاره کرده که فبلت شیائومی می میکس از صفحه نمایشی 6.4 اینچی و بدون حاشیه بهره‌مند می‌شود. طراحی بدون حاشیه یا Bezel-less سبکی از طراحی صفحه نمایش است که در آن لبه‌های بدنه دستگاه در پنل جلویی آن مشاهده نمی‌شوند و به نوعی پنل جلویی گوشی توسط صفحه نمایش تسخیر شده است. شیائومی اشاره داشته ک نسبت صفحه نمایش به بدنه فبلت شیائومی می میکس در حدود 91.3 درصد خواهد بود!

شیائومی می میکس

بدنه فبلت شیائومی می میکس از مواد سرامیکی ساخته می‌شود و ظاهرا ضخامت آن بسیار ناچیز خواهد بود. سنسور دوربینی که به عنوان دوربین سلفی فبلت مورد نظر استفاده می‌شود از نظر اندازه تقریبا نصف ابعاد سنسورهای کنونی موجود را دارد. شیائومی اشاره کرده که در فبلت شیائومی می میکس از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 821 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای استفاده می‌کند. باتری این فبلت ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی دارد و دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی به عمل می‌آورد.

دوربین اصلی فیلت شیائومی می میکس به احتمال زیاد از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌گردد. شیائومی همچنین اشاره داشته که فبلت مد نظر از اتصال LTE 4G پشتیبانی خواهد کرد. اما از نظر حافظه رم و ظرفیت حافظه داخلی، فبلت شیائومی می میکس شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای این فبلت از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند است و قرار شده که با قیمتی در حدود 517 دلار روانه بازار شود. اما نسخه برتر فبلت مورد نظر از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. ظاهرا این نسخه از فبلت نامبرده شده با نام اختصاصی شیائومی می میکس پرو (Xiaomi Mi MIX Pro) روانه بازار می‌شود و قیمت آن معادل با 590 دلار خواهد بود.

شیائومی می میکس

شرکت شیائومی در مورد قیمت فبلت شیائومی می میکس به طور غیرمستقیم از کاربران عذرخواهی کرده و عنوان داشته که فبلت مورد نظر از نظر طراحی محصولی فوق‌العاده است و کیفیت آن توجه هر کاربری را جلب می‌کند، از اینرو قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده قیمتی زیادی محسوب نمی‌شود. همچنین گفته می‌شود که در طراحی بخش‌هایی از بدنه نسخه پرو فبلت شیائومی می میکس از طلای 18 عیار هم استفاده شده است.

شیائومی می میکس

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟