مشارکت یک شرکت بزرگ ایرانی با دومین اپراتور بزرگ جهان
همکاری های‌وب و ودافون در ایران آغاز شد
شرکت مخابراتی «ودافون»، دومین اپراتور بزرگ موبایل دنیا اعلام کرد آمادگی دارد تا به صورت شراکتی و برای نوسازی و مدرن‌کردن شبکه سیار و زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت داده‌گسترعصرنوین (های‌وب) وارد بازار بزرگ مخابراتی ایران شود. ارائه پلتفرم اینترنت اشیاء شرکت ودافون که در ۴۸ کشور دنیا در حال بهره‌برداری است، از جمله بخش‌های این مشارکت است.

1606683296_1_0.gif

ودافون یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا است که دامنه‌ای از خدمات شامل صوت، پیامک، دیتا و خدمات ارتباطی ثابت را ارائه می‌نماید. ودافون دارای اپراتوری موبایل در ۲۶ کشور دنیا و با ۵۲ شبکه موبایل و اپراتوری باند پهن ثابت در ۱۷ كشور مشارکت دارد. این شرکت تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ دارای ۴۶۵ میلیون مشترک موبایل و ۱۳.۷ میلیون مشترک باند پهن ثابت بوده است. به گزارش روابط عمومی های‌وب، ارائه پلتفرم اینترنت اشیاء ودافون که در ۴۸ کشور دنیا در حال بهره‌برداری است ازجمله بخش‌های دیگر این مشارکت محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

مکالمه با تلفن ثابت اجباری شد!
برای تامین هزینه نگهداری خطوط بلا‌استفاده

سیدایمان میری، مدیرعامل های‌وب می‌گوید: «اين مشاركت در ادامه برنامه‌های های‌وب برای ارائه خدمات جامع مخابراتی که دربرگیرنده خدمات موبایل از طریق پروانه اپراتور مجازی (MVNO) و خدمات ثابت از طریق پروانه FCP خواهد بود. امیدواریم این همكاری به های‌وب کمک کند تا از طریق بهره‌گیری از دانش روز و استانداردهای جهانی، خدمات باکیفیت ارتباطی و مخابراتی را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد و سرویس‌های نوین مخابراتی همچون اینترنت‌اشیاء (IOT) و خدمات ماشین با ماشین (M2M) را به‌صورت تجاری در کشور عرضه نماییم. پوشش سراسری زیرساخت مخابراتی های‌وب در اقصی‌نقاط کشور این شرکت را در آینده به یکی از برترین شرکت‌های مخابراتی کشور از نظر پوشش جغرافیایی تبديل خواهد نمود که این موضوع به‌خصوص برای بخش تجاری و سازمانی می‌تواند مزیتی بزرگ برای دریافت خدمات یکپارچه کشوری باشد.»

شایان ذکر است که شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز به کار کرده است. در سال ۱۳۸۸ مالکیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی کرد. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقـابتی خدمات دستـرسی به دیتـا و اینترنت رشد کند؛ به‌شکلی که با ارائه سرویس در بیش از ۴۵۰ شهر در پایان سال ۱۳۹۳، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب شد.

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟