طی بیانیه مشترکی اعلام شد
های‌وب، پارس‌آنلاین را خرید
سید ایمان میری، مدیر عامل های‌وب و رضا فاتح مدیر عامل شرکت پارس آنلاین طی بیانه‌ای اعلام کردند که شرکت پارس آنلاین توسط شرکت های وب خریداری شده است.

1606683296_1_0.gif

سید ایمان میری، مدیر عامل شرکت اینترنتی های‌وب و رضا فاتح مدیر عامل شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنتی پارس آنلاین طی بیانه‌ای که در اینستاگرام منتشر شد، اعلام کردند که شرکت پارس آنلاین توسط شرکت های وب خریداری شده است. 

همچنین آقای میری شب گذشته طی یادداشتی در اینستاگرام نوشت: « امشب با دوستان عزیزم عبدی و رضا فاتح و پدر بزرگوارشان سعید فاتح ( سهامداران گروه شرکتهای پارس آنلاین) توافق نامه خرید سهام این گروه را برای مجموعه های وب امضا کردیم تا با یاری خداوند طی ماه های آتی تا پایان سال فرآیند ادغام را انجام دهیم. ضمنا این دوستان به ما افتخار دادند تا به عنوان سهامدار و عضو هیات مدیره در های وب حضور داشته باشند در ننتیجه های وب و پارس آنلاین برای حضوری پر قدرت‌تر در بازار ارتباطات در قالب شرکت های‌وب با یکدیگر ترکیب می‌شوند. »

پارس آنلاین که یکی از اولین و قدرتمندترین شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی بوده است، اخیر دچار بحران‌های مالی و حفظ مشتری در برابر رقبای بزرگی شده بود.

این ادغام یکی از بزرگ ترین ادغام‌های اپراتورهای اینترنت در ایران به حساب می‌آید. گزارش‌های تکمیلی در ادامه به علاقمندان ارایه خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟