آتش گرفتن گلکسی اس 7 اج
پای سامسونگ برای انفجار گلکسی اس 7 اج به دادگاه باز شد!
همانطور که می‌دانید این روزها محصولات سامسونگ پی در پی در حال انفجار هستند! موضوع با نقص طراحی کوچکی که در فبلت گلکسی نوت 7 وجود داشت آغاز شد و حال نوبت به گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ (Samsung galaxy S7 Edge) رسیده است. به تازگی شخصی با نام دنیل رامیرز (Daniel Ramirez) به دلیل انفجاری بی‌دلیل گوشی گلکسی اس 7 اج خود مادامی که در جیب وی قرار داشته از شرکت سامسونگ شکایت رسمی کرده است!

داستان انفجارهای محصولات سامسونگ همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج رسیده تا خودنمایی کند! همانطور که می‌دانید سامسونگ تنها چند روز پس از عرضه فبلت گلکسی نوت 7 تحت بیانیه رسمی عنوان داشت که به دلیل نقص فنی که در طراحی باتری این محصولات ایجاد شده و ممکن است منجر به انفجار باتری دستگاه شود، تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7 را پس گرفته و نسخه‌های معیوب را به طور رایگان تعویض می‌کند. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این موضوع و بیانیه رسمی سامسونگ در این باره را می‌توانید از مقاله با عنوان "سامسونگ رسما تمام نسخه‌های فبلت گلکسی نوت 7 را فراخوانی کرد!" مطالعه کنید.

هم اکنون تقریبا هر روز داستان‌های جدیدی از انفجار فبلت گلکسی نوت 7 در فضای مجازی و اینترنت منتشر می‌شود. ظاهرا چندی پیش انفجار باتری گلکسی نوت 7 یک کاربر منجر به آتش گرفتن کل خانه وی شد. حال که تمام دنیا نگران کیفیت ساخت و آتش گرفتن فبلت گلکسی نوت 7 هستند، شکایت جدیدی بر علیه سامسونگ در دادگاه عالی نیوجرسی ثبت شده که به موجب آن فردی با نام دنیل رامیرز به دلیل آتش گرفتن بی‌دلیل گوشی گلکسی اس 7 اج مادامی که در جیب وی قرار داشته سامسونگ را ملزم به پرداخت غرامت کرده است. بله به نظر می‌رسد که آتش گرفتن محصولات سامسونگ تنها مختص فبلت گلکسی نوت 7 نمی‌شود و گوشی گلکسی اس 7 اج هم در معرض این مشکل قرار دارد!

مطلب پیشنهادی

ایرانی‌ها هشدار آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ را جدی بگیرند + عکس

البته با توجه به اینکه تا پیش از این گزارش‌هایی در مورد انفجار و آتش سوزی گوشی گلکسی اس 7 اج منتشر نشده بود، پیش‌بینی می‌کنیم که حادثه رخ داده شده یک اتفاق نادر باشد اما با این حال این موضوع کیفیت ساخت و تولید محصولات سامسونگ را زیر سوال برده و بدون تردید این شرکت کره‌ای باید در قبال اتهامی که به وی وارد شده خود را مسئول دانسته و پاسخگویی داشته باشد. اما داستان انفجاری گلکسی اس 7 اج سامسونگ در جیب آقای رامیرز از چه قرار است؟

مطلب پیشنهادی

استفاده از گلکسی نوت 7 در خطوط هوایی استرالیا ممنوع شد

آقای دنیل رامیرز در ماه مارس (March) یک گوشی گلکسی اس 7 اج را از سایت BestBuy خریداری کرد. وی در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارد و در روز 30 ماه می (May) و هنگامی که در کتاب‌فروشی آمازون در اوهایو (Ohio) مشغول به کار بود متوجه انفجار گوشی گلکسی اس 7 در جیب خود و آتش گرفتن آن شد. این انفجار منجر به بروز سوختگی درجه دو و سه در بدن آقای رامیرز گردید و شلوار وی به طور کامل در ناحیه فوقانی ذوب شد. پزشکان مجبور شدند به منظور بهبود وضعیت سوختگی آقای رامیرز عملیات پیوند دردناک پوست را انجام دهند و این موضوع سبب شده که آقای رامیرز درد زیادی را تحمل کرده و احتمالا باقی عمر خود را با جراحت‌های سوختی ناشی از انفجاری گوشی گلکسی اس 7 اج در جیب خود سپری کند!

آقای رامیرز مدعی است که شرکت سامسونگ باید در قبال این موضوع پاسخگو باشد و غرامت لازم را پرداخت کند. در همین راستا وی شکایتی کاملا جدی را در دادگاه عالی نیوجرسی بر علیه سامسونگ تنظیم کرده و از سامسونگ خواسته تا در قبال این موضوع پاسخگو باشد. تاکنون اغلب انفجارهای ناگهانی گوشی در زمانی رخ داده بود که دستگاه در شارژ بوده اما انفجار گلکسی اس 7 اج سامسونگ در جیب آقای رامیرز و در شرایطی که هیچ اتصالی به شارژ وجود نداشته رخ داده است! هنوز سامسونگ در قبال این موضوع هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده و همگی ما منتظر پاسخگویی رسمی سامسونگ در قبال این اتفاق هستیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟