هر چند ساعت یک گلکسی نوت ۷ منفجر می‌شود
گلکسی نوت ۷ خانه‌ای را به آتش کشید!
بیش از چند هفته از عرضه گلکسی نوت 7 سامسونگ به بازارهای جهانی نمی‌گذرد. به دلیل برخورداری از صفحه نمایش فوق‌العاده، پردازنده و پردازش‌گر گرافیکی پرقدرت و راندمان بالا، سامسونگ موفق شد تا در همین بازه زمانی کوتاه 24 میلیون دستگاه از هفتمین نسل Note را بفروشد. اما ظاهراً قرار نیست تا شیرینی این فروش بالا دوام داشته باشد؛ چون هر چند ساعت یک گلکسی نوت ۷ آتش می‌گیرد. به طوری که سامسونگ مجبور به فراخوانی تمامی گوشی‌های فروخته شده گلکسی نوت ۷ کرده است.

1606683296_1_0.gif

در تازه‌ترین انفجار فبلت گلکسی نوته ۷؛ خانه یک شهروند امریکایی به طور کامل در آتش سوخت. این شهروند گوشی گلکسی نوت ۷ خود را برای شارژ به برق وصل می‌کند و از خانه بیرون می‌رود اما وقتی به خانه برمی‌گردد با یک آتش‌سوزی بزرگ روبرو می‌شود که به ناچار به آتش‌نشانی خبر می‌دهد. آتش‌نشانان پس از اطفای حریق و ورود به خانه متوجه می‌شوند نقطه شروع آتش‌سوزی از نزدیکی پریز برقی بوده که گلکسی نوت ۷ بدان وصل بوده است. 

مطلب پیشنهادی

سامسونگ رسما تمام نسخه‌های فبلت گلکسی نوت 7 را فراخوانی کرد!
جمع‌آوری محصولی که فقط دو هفته در بازار بود

سامسونگ هفته پیش تایید کرد ۳۵ مورد گزارش آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ داشتند و برای همین منظور در سراسر جهان اقدام به جمع‌آوری این فبلت‌ها کرد. یکی از مقامات شرکت سامسونگ که نامش فاش نشده اعلام کرد که از مجموع گلکسی‌های نوت 7 فروخته شده، تنها 0.1 درصد از مشکل گرم شدن بیش از حد باتری در هنگام شارژ و خطر احتمالی انفجار رنج می‌برند. این مقام آگاه همچنین گفته که این مشکل با تعویض باتری رفع می‌شود و سامسونگ آماده است تا برای رفاه حال مشتریانش به رایگان باتری گلکسی نوت 7 فروخته شده را تعویض کند. 

مطلب پیشنهادی

چگونه در ایران فبلت گلکسی نوت ۷ را تعویض کنیم؟
بیانیه رسمی سامسونگ ایران در مورد فبلت جدید این شرکت

اگرچه فروش بالای گلکسی S7 و S7 Edge برای سامسونگ بسیار راضی‌‌کننده و یک رکورد بزرگ محسوب می‌شود؛ اما امکان دارد تا وجود مشکل در باتری تاثیر منفی را بر میزان فروش Note 7 این شرکت داشته باشد. بدون تردید سامسونگ امیدوار است تا گزارش‌های بیشتری را از انفجار باتری این محصول دریافت نکند؛ موضوعی که می‌تواند سهم فروش جهانی سامسونگ از پرچم‌دار خود را کاهش دهد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟