جمع‌آوری محصولی که فقط دو هفته در بازار بود
سامسونگ رسما تمام نسخه‌های فبلت گلکسی نوت 7 را فراخوانی کرد!
سامسونگ به طور رسمی نسخه‌های خریداری شده فبلت گلکسی نوت 7 خود در تمام نقاط دنیا را فراخوانی کرد. سامسونگ عنوان داشته که متاسفانه در باتری برخی نسخه‌های فبلت‌ گلکسی نوت 7 مشکل فنی ایجاد شده و این مشکل منجر به آتش‌سوزی در حین شارژ باتری می‌شود. سامسونگ تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده در بازارهای جهانی را فراخوانی کرده و عنوان داشته که نسبت به تعویض نسخه‌های معیوب اقدام می‌کند.

1606683296_1_0.gif

مدتی بود که گزارش و شایعات زیادی در رابطه با بروز مشکلی عجیب و انفجار باتری فبلت گلکسی نوت 7 در حین شارژ منتشر شده بود. سامسونگ امروز وجود این مشکل را به طور رسمی تایید کرد و عنوان داشته که به طور داوطلبانه طی چند هفته آینده نسبت به تعویض نسخه‌های دارای نقص فنی اقدام می‌کند. در همین راستا سامسونگ تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده از تاریخ نوزدهم آگوست تا به امروز را فراخوانی کرده است.

هم اکنون فروش فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به حالت تعلیق در آمده و سامسونگ قصد دارد که تمام نسخه‌های فروخته شده فبلت گلکسی نوت 7 در بازارهای جهانی را جمع‌آوری کند. بنا به اطلاعاتی که از سوی سامسونگ منتشر شده به طور میانگین از هر 42000 فبلت گلکسی نوت 7 یک نمونه این محصولات از نقص فنی نامبرده شده رنج می‌برد. با این وجود برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکل پیش‌بینی نشده‌ای، سامسونگ تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده را فراخوانی کرده است.

انفجار باتری گلکسی نوت 7

بیانیه رسمی سامسونگ به منظور جمع‌آوری تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7:

"سامسونگ متعهد است که محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن تولید کرده و در اختیار مشتریانش قرار دهد، بنابراین سامسونگ خود را در قبال هر نوع گزارش حادثه‌ای مسئول دانسته موضوع مطرح شده را مورد بررسی قرار می‌دهد. در پاسخ به گزارش‌های اخیر مربوط به مشکل فنی و انفجاری باتری فبلت گلکسی نوت 7، سامسونگ سریعا بررسی‌های رسمی خود را آغاز کرد و نتیجه این بررسی‌های کشف یک نقص فنی بسیار جزئی در باتری برخی نسخه‌های این فبلت بوده است.

تا به امروز (یکم سپتامبر) تعداد 35 گزارش از سراسر دنیا مبنی بر بروز این مشکل در فبلت گلکسی نوت 7 دریافت کرده‌ایم و هم اکنون قصد داریم که بازرسی کاملی از سایر فبلت‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده داشته باشیم. از آنجایی که ایمنی مشتریان سامسونگ یک اولویت مطلق برای این شرکت محسوب می‌شود، فروش فبلت گلکسی نوت 7 را متوقف و به حالت تعلیق منتقل می‌کنیم.

آن دسته از مشتریانی که هم اکنون فبلت گلکسی نوت 7 را خریداری کرده‌اند می‌توانند به طور رایگان یک نسخه جدید از این محصول را دریافت کنند که عاری از نقص فنی مورد نظر است. فبلت جایگزین ظرف مدت زمان چند هفته در اختیار این دسته از کاربران قرار داده می‌شود.

ما از زحمت و مشکلاتی که این فراخوانی در بازار ایجاد می‌کند مطلع هستیم، اما خود را موظف می‌دانیم که نسبت به رفع مشکل فنی ایجاد شده اقدام کنیم و بهترین کیفیت ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. هم اکنون سامسونگ به سختی در تلاش است تا با برقراری ارتباط با توزیع کنندگان و همکاران خود هرچه سریع‌تر خدمات مناسب و مورد نظر در راستای فراخوانی و جایگزینی نسخه‌های قبلی فبلت گلکسی نوت 7 با نسخه‌های جدید را ارائه کند."

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟