به فاصله ۵ روز تا رونمایی
آخرین شایعات درباره قیمت و مشخصات آیفون ۷
اپل به طور رسمی تایید کرده که در روز هفتم ماه سپتامبر (September) مصادف با هفدهم شهریور ماه طی مراسمی اختصاصی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی می‌کند. بنابراین زمان زیادی تا معرفی رسمی این دو محصول پرطرفدار باقی نمانده است. پیش از این شایعات زیادی در مورد قیمت آیفون 7 منتشر شده بود، اما امروز شاهد انتشار جدیدترین اطلاعات غیررسمی در مورد قیمت احتمالی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل بودیم.

1606683296_1_0.gif

اپل دعوت‌نامه مراسم اختصاصی خود برای روز هفدهم شهریور ماه را ارائه کرده و در قصد دارد که طبق روال سال‌های گذشته در جریان این رویداد از آیفون‌های جدیدش رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که در مراسم امسال شاهد معرفی رسمی نسخه دوم ساعت هوشمند اپل با نام اختصاصی اپل واچ 2 (Apple Watch 2) هم باشیم. پیش از این شایعات زیادی در مورد قیمت احتمالی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل منتشر شده بود و امروز هم شاهد انتشار خبری دیگری در این رابطه بودیم. بنا به گزارش سایت فون‌رادار قیمت آیفون‌های جدید اپل به شرح زیر خواهند بود:

  • نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7: 790 دلار
  • نسخه 128 گیگابایتی آیفون 7: 910 دلار
  • نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7: 1060 دلار
  • نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7 پلاس: 910 دلار
  • نسخه 128 گیگابایتی آیفون 7 پلاس: 1030 دلار
  • نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس: 1180 دلار

همانطور که می‌بینید، پیش‌بینی ارائه شده با واحد دلار عنوان شده است، البته معادل این مبالغ با واحد یوان و یورو هم اعلام شده‌اند که چندان برای ما ایرانی‌ها کاربرد ندارند. پیش از این ما طی مقاله‌ اختصاصی ما عنوان "پیش‌بینی قیمت آیفون ۷ و شرایط عرضه آن در بازار ایران" توضیحات جامع‌تری در رابطه با قیمت احتمالی و شرایط عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در ایران ارائه کردیم. اگرچه با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی دقیق قیمت آیفون‌های اپل در بازارهای دخلی کشورمان امر دشواری است، اما هر صورت سعی داشتیم که به بهترین شکل ممکن است امر را انجام دهیم.

مطلب پیشنهادی

پیش‌بینی قیمت آیفون ۷ و شرایط عرضه آن در بازار ایران

در این بین سایت فون‌رادار در رابطه با برخی از مشخصات فنی دو آیفون جدید اپل هم اطلاعاتی ارائه کرده است. این منبع اشاره داشته که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل از نظر صفحه نمایش مشابه با آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس طراحی شده‌اند. سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری از بدنه دو آیفون جدید اپل حذف شما پورت لایتنینگ جایگزین آن شده است. همچنین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از سیستم روی چیپ (SoC) اپل A10 بهره‌مند می‌شوند. در این تراشه علاوه بر پردازنده مرکزی و اصلی از یک پردازنده کمکی با کد M10 هم استفاده می‌شود. از نظر ظرفیت رم آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل به ترتیب به رم‌های با ظرفیت 2 و 3 گیگابایتی مجهز خواهند شد. همچنین طبق گزارش این منبع، دو محصول مد نظر از نظر حافظه داخلی شامل سه نسخه مشابه با ظرفیت‌های 32، 128 و 256 گیگابایتی می‌شوند.

سایت فون‌رادار اشاره کرده که اپل برای آیفون 7 یک باتری 1960 میلی آمپر ساعتی را طراحی کرده و در آیفون 7 پلاس از یک باتری 2910 میلی آمپر ساعتی بهره می‌گیرد. دوربین اصلی آیفون 7 از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و اپل آیفون 7 پلاس را به دوربین دوبل و متشکل از دو سنسور مشابه تجهیز می‌کند. با وجود تمام این تفاسیر نباید فراموش کنیم که هیچ یک از این اطلاعات و مشخصات فنی به طور رسمی از سوی اپل تایید نشده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل کافیست که چیزی در حدود شش روز دیگر صبور باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟