خبرهای درز کرده از ثبت‌اختراع‌های جدید گوگل
شاید عینک بعدی گوگل با باتری AA عرضه شود
ثبت‌اختراع‌های جدید گوگل روی عینک واقعیت افزوده شکست خورده‌اش نشان از تغییرات گسترده‌ای می‌دهد. دو تغییر عمده در منبع تغذیه عینک و نحوه کنترل آن است. شاید عینک بعدی گوگل همراه با باتری‌های AA عرضه شود.

1606683296_1_0.gif

در ثبت‌اختراع جدید گوگل روی یکی از دسته‌های عینک یک کنترل پنل جدید نصب شده است که ظاهرا یک جور پد لمسی است. این پد لمسی شامل یک سری مدارهای الکتریکی و البته منبع تغذیه عینک است. در انتهای این دسته نیز یک قطعه دیگری نصب شده است که شاید پردازنده، دستگاه‌های ارتباطی و چیزهایی مانند تراشه بلوتوث نصب شده باشند. 

اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، برهم‌خوردن تعادل وزنی عینک است چون در این ثبت‌اختراع روی یک دسته دو قطعه جدید نصب شده است و از روی دسته دیگری هیچ قطعه‌ای نیست. در نتیجه، احتمالا عینک گوگل وزن بیشتری روی یک سمت خواهد داشت و باعث آزار صورت، بینی و گوش شود. شاید منبع تغذیه اضافه شده روی این عینک بتواند از باتری‌های AA، AAA و حتی باتری‌های نه ولتی استفاده کند که قضیه را جالب‌تر نشان می‌دهد. این منبع تغذیه می‌تواند کمک کند تا زمان دلخواه از این عینک استفاده کنید و نیاز به شارژ نداشته باشید. 

تمام این طرح‌ها در ثبت‌اختراع جدید گوگل مشاهده می‌شوند ولی لزوما به معنی بهتر شدن این عینک نیستند. بعید است کاربران به یک عینک با باتری‌های قابل تعویض روی خوش نشان بدهند. واقعیت این است که گوگل هنوز در حال آزمایش و خطا و توسعه عینک خود است و کاربران نیز انتظار دارند بعد از چندین بار شکست خوردن این پروژه، یک عینک واقعیت افزوده خارق‌العاده از گوگل ببینند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟