خبری خوش برای شیفتگان سرعت و ظرافت
شورولت در سال ۲۰۱۷ قدرتمندترین خودروی کامارو را روانه بازار می‌کند
Camaro SS حتی با وجود قدرت ناچیز 455 اسب بخاری خود یک ماشین فوق العاده در نوع خود محسوب می‎شد و حالا قرار است برادر پرقدرت‎ترش یعنی Camaro ZL1 در جاده‎ها خودنمایی کند. وقتی این اتومبیل در ماه مارس رونمایی شد، شورولت اعلام کرد قدرت آن 640 اسب بخار خواهد بود که قطعا قدرت خیره‌کننده‎ای محسوب می‎شود، البته بعدا مشخص شد که خودرو می‎تواند کمی‎ بیشتر از این میزان نیرو تولید کند.

1606683296_1_0.gif

بر اساس برگه سفارش 2017 کامارو که در وبلاگ Camaro6 منتشر شده بود، مشخص شد که موتور V8 6.2 لیتری این خودرو 650 اسب بخار نیرو تولید می‎کند. یعنی 10 اسب بیشتر از میزانی که خود شورولت به طور رسمی‎ اعلام کرده بود. این سطح از عملکرد در سابقه جنرال موتورز چیز تعجب آوری نیست. در حقيقت Corvette Z06 هم به توان 650 اسب بخار مجهز است. Cadillac CTS-V هم می‎تواند 640 اسب نیرو تولید کند. اما هیچ کدام از آنها به اندازه Camaro ZL1 برای توده مردم قابل دسترس نیست و همین باعث می‎شود بیشتر از سایرین نظرها را به سمت خود جلب کند.

هر چند ممکن است Camaro ZL1 نتواند به اندازه Dodge Hellcat نیرو ایجاد کند، اما مشخص شده که ZL1 نه تنها سریع‎تر از Hellcat است بلکه بسیار متمدنانه‎تر و با ظرافت‎تر از آن است. یک خبر خوب دیگر: Camaro SS شورولت می‎تواند یک تلفن را به طور بی‎سیم شارژ کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟