وقتی شارژرهای معمول حوصله سر بر و یکنواخت می‎شوند
شارژ بی‌سیم که اسمارت‌فون شما را در هوا معلق نگه می‌دارد
اگر شارژر فعلی شما حوصله سر بر و یکنواخت شده و یا می‎خواهید با دستگاه شارژر تلفن همراه خود یک شعبده بازی واقعی راه بیاندازید و دوستان و آشنایان خود را شگفت‌زده کنید، ما به شما یک کمپین کیک استارتر جدید به نام AR Designs را معرفی می‎کنیم که با ساخت یک شارژر بی‎سیم خاص و منحصر به فرد این امکان را برای شما فراهم می‎کند. این دستگاه جدید که نام آن را OvRcharge گذاشته‎اند نه تنها یک شارژر بی‎سیم است، بلکه تلفن هوشمند شما را در زمان شارژ شدن روی هوا معلق نگه می‎دارد.

1606683296_1_0.gif

OvRcharge تلفن هوشمند شما را در زمان شارژ شدن بدون کمک گرفتن از هیچ ابزار اضافی و تنها با استفاده از میدان مغناطيسی نامریی روی هوا و در حالی که به آرامی‎ به اطراف می‎چرخد، شناور نگه می‎دارد. موسس و مدیر عامل AR Designs، رکسانا پروین به دیجیتال ترندز گفت: «این دستگاه هم در نوع خود یک شارژر است که از دو فناوری اصلی الکترومغناطیس و القا تشکیل شده است. الکترومغناطیس مسئولیت حفظ ارتفاع و تعادل را بر عهده دارد، در حالی که فناوری القایی برای تامین انرژی شارژ بی‎سیم به کار می‎رود.»

مطلب پیشنهادی

با این اسمارت‌فون فوق سری ۱۴ هزار دلاری بیشتر آشنا شوید
حاضراید این قدر پول برای چند ویژگی امنیتی بدهید؟

به کار گرفتن این انرژی مغناطيسی هم برای معلق نگه داشتن و هم فرایند شارژ بی‎سیم یک ایده زیرکانه برای ترکیب و تلفیق هر دو توانایی در یک دستگاه جذاب و مبتکرانه است. هر چند صحبتی که در مورد بی‎سیم بودن این شارژر مطرح است در واقع در عمل این گونه نیست و شما همچنان باید پایه این دستگاه را به برق متصل کنید. البته از طرفی می‎توان با وجود توانایی شارژ تلفن شما در حالی که در هوا معلق است آن را نوعی شعبده بازی قلمداد کرد.

خانوم پروین در ادامه اضافه می‎کند: «دو مشکل اصلی که ما در مورد شناور نگه داشتن مغناطيسی با آن مواجه بودیم نیروهای بالا نگه دارنده و تعادل بودند. شما هم باید بتوانيد یک نیروی بالا برنده کافی را تامین کنید تا بتواند به نیروی جاذبه مقابله کند و از طرفی هم باید بتوانید ثبات لازم را برقرار کنید و مطمئن شوید كه این سیستم خود به خود باعث کج شدن و سر خوردن دستگاه و در نتیجه خنثی کردن نیروی گرانشی نمی‎شود. گروه ما موفق شد با این چالش‎ها روبرو شود و ما امروز می‎توانیم OvRcharge را به جهان معرفی کنیم.»

در حال حاضر این کمپین توانسته تقريبا به سه چهارم اهداف مالی خود دست پيدا کند. شما هم اگر به این دستگاه شعبده بازی علاقه‎مند شده‎اید می‎توانید یکی از آنها را با قیمت 229 دلار پیش خرید کنید که شامل مجموعه کامل این شارژر که از بدنه اصلی شارژ و آداپتور برق تشکیل می‎شود است. پیش بینی شده که OvRcharge تا ماه دسامبر روانه بازار شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟