لذت شارژ و انتقال اطلاعات
بررسی دستگاه‌ 60W 5-Port USB Car Charger
مسافران صندلی عقب را خوشحال کنید!
آیکون باتری خالی و اخطار مربوطه، پیام ناخوشایندی دارد که هر کدام از ما چند بار در هفته آن را می‌بینیم. راهکارهای مختلفی برای این امر اندیشیده شده که یکی از آن‌ها شارژ فندکی درون ماشین است. بسته این محصول را که باز می‌کنید علاوه بر شارژ فندکی، یک هاب USB نیز مشاهده خواهید کرد.

1606683296_1_0.gif

نگاهی به Unitek 60W 5 Port USB Car Charger

شارژ فندکی به دو پورت مجهز است که یکی از آن‌ها QC3.0 است. شرکت کوالکوام این فناوری را برای شارژ سریع عرضه کرده که باعث می‌شود گوشی در عرض 35 دقیقه از 0 به 80 درصد برسد. البته تعداد معدودی از گوشی‌ها از این فناوری پشتیبانی می‌کنند. البته پورت QC3.0‌ سازگاری را چک می‌کند و در صورتی که گوشی سازگار نبود به خروجی برق عادی تغییر می‌یابد. نکته جالب توجه درباره QC3.0 این است که با نسل‌های قبل یعنی نسخه 2 و 1 هم سازگار است که گوشی‌های زیادی از آن نسخه‌ها فناوری پشتبانی می‌کنند.
پورت پایینی، پورت استاندارد 2.4 آمپری است. یک چراغ کوچک هم روی دستگاه تعبیه شده که به هنگام تشخیص شارژ سریع سبز و به هنگام شارژ معمولی آبی می‌شود.
هاب USB به قسمت پایینی Unitek Smart Car Charger متصل می‌شود. این هاب بیشتر برای مسافران صندلی عقب خودرو در نظر گرفته شده تا همگی بتوانند به‌صورت همزمان گوشی خود را شارژ کنند. این هاب شامل دو پورت USB استاندارد 2.4 آمپری و یک پورت USB Type-C می‌شود.
مهم‌ترین نکته قابل توجه در این محصول پشتیبانی از شارژ سریع نسخه 3 است که آن را از بسیاری از محصولات مشابه متمایز می‌کند. این شارژر در حالت شارژ سریع قادر بود در مدت 40 دقیقه گوشی LG G5 ما را از 0 به 80 برساند. پس از آن، نکته تقریبا منحصر به‌فرد این محصول هاب همراه آن است که باعث می‌شود همه حاضران در خودرو از امکان شارژ گوشی خود بهره‌مند شوند.

ایسوس

نظر شما چیست؟