گوشی هوشمند DTEK50
بلک‌بری باریک‌ترین اسمارت‌فونش را معرفی کرد
در طول سال‌های گذشته و به غیر از چند کشور معدود، گوشی‌های "بلک‌بری" نتوانستند تا سهم قابل توجهی از بازار فروش و سبد خرید کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهند. اما این باعث نشد تا مدل‌های جدید بلک‌بری تولید و عرضه نشوند. روز سه‌شنبه باریک‌ترین گوشی هوشمند بلک‌بری با مدل DTEK50 که از سیستم‌عامل اندروید و نرم‌افزار‌های امنیتی قابل توجهی نیز برخوردار است، به صورت رسمی معرفی شد. این محصول 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد و صفحه نمایش آن 5.2 اینچی است.

1606683296_1_0.gif

در این این محصول قابلیت‌های امنیتی متنوعی چون رمزنگاری کامل اطلاعات، محافظت ذاتی از کرم‌های اینترنتی، پشتیبانی سخت‌افزاری برای ردیابی گوشی و برنامه امنیتی "DTEK" برخوردار است. برخلاف مدل Priv که به یک صفحه کلید مکانیکیQWERTY مجهز بود، صفحه کلید این گوشی به صورت لمسی طراحی شده تا کاربران احساس بهترین را هنگام تایپ متون تجربه کنند.

گوشی هوشمند DTEK50، باریک‌ترین محصول بلک‌بری معرفی شد

در گوشی DTEK50 بلک‌بری یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی با دو فلش تعبیه شده و کاربر می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی آن را تا دو ترابایت و از طریق درگاه میکرو SD افزایش دهد. هرچند گوشی باریک بلک‌بری شباهت زیادی با مدل Idol 4S شرکت آلکاتل است؛ اما بدون تردید قیمت 299 دلاری آن می‌تواند کاربران را به خرید DTEK50 بلک‌بری ترغیب کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟