این هارد درایو است یا MicroSD؟
SanDisk کارت حافظه دویست گیگابایتی رو کرد
SanDisk در کنگره جهانی مبایل بارسلونا یک کارت حافظه MicroSD دویست گیگابایتی عرضه کرده است. این کارت می‌تواند تلفن آندرویدی شما را به جایگزینی برای دستگاه‌های ذخیره‌ساز قابل حمل بدل می‌کند. این کارت همین امسال و با قیمت 400 دلار در دسترس خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

بیایید رو راست باشیم. دستگاه‌های ذخیره‌ساز جزو سخت‌افزارهای جالب و جذاب به حساب نمی‌آیند. آن‌ها یا کارمی‌کنند یا نمی‌کنند. وقتی کار نمی‌کنند واقعا اعصاب خردکن می‌شوند. الان یک دهه است که SanDisk با ارائه قابل اعتمادترین دستگاه‌های ذخیره‌ساز بازار از این اعصاب خردی جلوگیری می‌کند. حالا این شرکت قدمی فراتر گذاشته و باظرفیت‌ترین کارت حافظه MicroSD دنیا را عرضه کرده است.

کارت MicroSD جدید SanDisk (که حدودا اندازه یک پونز است) دویست گیگابایت فضا دارد و به طور بالقوه هر دستگاه آندرویدی را به دستگاه ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری قابل حمل تبدیل می‌کند. شرکت نام این محصول را 200GB SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card Premium Edition نهاده است که چندان تلفظ راحتی ندارد اما زیاد مهم هم نیست. این کارت داده را با سرعتی حدود 90 مگابایت در ثانیه انتقال می‌دهد (حدودا 1200 عکس در ثانیه)، یعنی هرکسی به طور بالقوه توانایی این را دارد که اگر بخواهد قادر است تمام مجموعه‌ موسیقی و عکسش را با خود همراه داشته باشد.

این دستگاه چندان ارزان نیست. با قیمت 400 دلار، خیلی گران‌تر از کارت‌های microSD دیگری است که در بازار می‌بینید. اما با در نظر گرفتن اینکه چه میزان داده را می‌تواند در خود جای دهد، قیمت عادلانه ای است. مسئله مهمی که باید در نظر داشت این است که تمام دستگاه‌ها و تلفن‌ها از چنین حافظه‌ای پشتیبانی نمی‌کنند و محدودیتی برای حداکثر ظرفیت دارند. اما ما فکر می‌کنیم که با بیرون آمدن چنین کارت‌های حافظه‌ای به بازار، سازنده‌گان تلفن به سوتی کار خود پی خواهند برد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟