Sony Xperia XA Ultra
29/02/1395 - 13:54
سونی اسمارت‌فون جدیدی برای سلفی در شب معرفی کرد
Xperia XA Ultra عضو جدید خانواده اسمارت‌فون‌های سونی است که دارای دوربین سلفی شاهکار و ظاهری زیبا است. نمایشگر بزرگ ۶ اینچی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلو، حسگر نور کم، تا دو روز ماندگاری باتری و طراحی زیبا و نازک با نمایشگری بدون حاشیه این گوشی را به تلفن هوشمندی میان‌رده برای پاسخ‌گویی به هر نیازی بدل کرده است.

1606683296_1_0.gif

این تلفن هوشمند می‌تواند ژست‌های شما را به بهترین نحو در روز یا شب ثبت کند. این مهم با دوربین ۱۶مگاپیکسلی جلو و حسگرهای مشهور نورکم سونی محقق شده است. فناوری دوربینی که در Xperia XA Ultra به‌کار گرفته‌شده، تصاویری واضح، روشن و بدون تارشدگی را در هر بار ارائه می‌دهد. علاوه‌ براین، فلاش هوشمند سلفی به‌طور طبیعی چهره را برای سلفی‌های شب روشن می‌کند. این تلفن هوشمند از سیستم لرزش‌گیر نوری برای جبران لرزش دست، بهره می‌برد. سلفی‌ گرفتن در این تلفن هوشمند با «شاتر حرکت» آسان‌تر هم شده است.  تنها با بلند کردن دست، تایمر شاتر شروع به شمارش معکوس می‌کند و زمان کافی برای ژست گرفتن را فراهم می‌نماید. ثبت هم‌زمان تصاویر بی‌نقص نیز با دوربین اصلی فوق سریع ۲۱٫۵ مگاپیکسلی، فوکوس ترکیبی خودکار و راه‌انداز سریع که امکان عکس‌گرفتن از حالت آماده‌ به کار را در کسری از ثانیه فراهم می‌کند، امکان‌پذیر است.

نمایشگر ۶ اینچی بدون حاشیه با شیشهٔ خمیده که در فریم فلزی جای گرفته است، حسی یکپارچه ایجاد می‌کند و به‌زیبایی در دست جای می‌گیرد. طراحی بسیار نازک Xperia XA Ultra و حالت صفحهٔ کوچک آن بدین معنا است که به‌راحتی می‌توان با یک‌دست با آن کار کرد. درست است که Xperia XA Ultra صفحه‌نمایشی بزرگ و درخشان دارد ولی استاندارد باتری را فدا نکرده است. این تلفن هوشمند کماکان و تنها با یک‌بار شارژ کردن دو روز ماندگاری خواهد داشت و زمان بیشتری را برای گپ‌زدن، عکس گرفتن و تماشاکردن در اختیارتان قرار می‌دهد. وقتی زمان افزایش شارز سریع فرا می‌رسد، Xperia XA Ultra به کمک شارژر سریع UCH-12 تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن ۵٫۵ ساعت ماندگاری باتری در اختیار قرار می‌دهد.

Xperia XA Ultra از ماه ژوئیه با رنگ‌های سفید و مشکی و همچنین رنگ‌ خیره‌کنندهٔ طلایی-لیمویی در بازارهای منتخب (بسته به اپراتورها و فروشگاه‌های محلی) در دسترس خواهد بود. تعدادی کاور زیبا در رنگ‌های مشابه از جمله کاور شیک تاشو که نمایشگر را به‌هنگام باز کردن و بستن روشن/خاموش می‌کند، هم برای تکمیل و حفاظت از Xperia XA Ultra در دسترس خواهد بود.

===========================

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟