Acer Liquid M220
ایسر وارد دنیای ویندوزفون شد
شرکت ایسر در MWC امسال دو گوشی به نام‌های Liquid M220 و Liquid Z220 معرفی کرد. اسمارت‌فون‌هایی که به نظر می‌رسد فراتر از چیزی هستند که ما از ایسر انتظار داریم و البته با سخت‌افزارهایی ضعیف‌تر از رقبا. معرفی گوشی Liquid M220 را در ادامه بخوانید:

1606683296_1_0.gif

در شرایط کنونی بازار بیشتر مصرف‌کنندگان (سیستم‌عامل ویندوزفون) مبنای خریدشان روی یکی از محصولات لومیای ویندوزفون قرار دارد. بر همین اساس، ایسر که با هدف تغییر سیاستی که نام آن‌را  جذابیت ویژه نامیده است، در کنفرانس MWC 2015 بارسلونا، گوشی هوشمند Liquid M220 را عرضه کرد.

لیکویید M220  یک مدل ارزان قیمتی است که به بازار تلفن‌های همراه ویندوز وارد می‌شود. این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش چهار اینچی با تفکیک‌پذیری 800x480 پیکسل، یک پردازنده دوهسته ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون، 512 مگابایت حافظه اصلی،  چهار گیگابایت حافظه جانبی به همراه پشتیبانی از شکاف توسعه MicroSD، یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین دو مگاپیکسلی در پشت و یک باتری قابل تعویض است. این دستگاه مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 8.1 است، اما مطابق با صحبت‌های شرکت سازنده قابلیت ارتقاء به ویندوز 10 را خواهد داشت. البته بسته به اپراتور و منطقه‌ای که این گوشی در آن جا عرضه می‌شود، قابلیت‌های بیشتری همچون پشتیبانی از دو سیم‌کارت و یک MicroSD  روی آن وجود دارد.

هرچند مدیرعامل ایسر دلایل متفاوتی برای ورود به دنیای ویندوزفون ارائه کرده است و می‌گوید: «ما همواره در حال تغییر هستیم و این یک فرصت ایده‌آل برای ما به شمار می‌رود، مایکروسافت قول داده است که ویندوز 10 روی همه پلت‌فرم‌ها اجرا شود.» اما کاملا مشخص است که این گوشی با هدف رقابت با ارزان‌ترین لومیای عرضه شده توسط مایکروسافت تولید شده است.

ولی اوضاع زمانی بدتر می‌شود که این گوشی 79 یورویی (88 دلاری) ایسر را با لومیای 535 مایکروسافت که تنها 80 دلار قیمت دارد مقایسه کنیم. حافظه اصلی و حافظه جانبی نصب شده روی لومیای 535 دوبرابر گوشی ایسر است. البته مایکروسافت در زمان عرضه لومیای 535 قیمت این محصول را برای رقابت با دستگاه‌های ارزان قیمت آندروید که بخشی عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، تا حد ممکن کاهش داد. نکته جالب توجه این‌که اگرچه M220 فقط 512 مگابایت حافظه اصلی دارد، اما ایسر قول داده است که این دستگاه قابلیت ارتقاء به ویندوز 10 را خواهد داشت.

مایکروسافت پیشتر گفته بود اگرچه ویندوزفون روی گوشی‌های ارزان‌قیمت نیز اجرا می‌شود، اما این گوشی‌ها ممکن است از همه قابلیت‌های ویندوز 10 پشتیبانی نکنند، اما امکان ارتقاء به ویندوز 10 را خواهند داشت. در نتیجه همه تلفن‌همراه مجهز به ویندوز 10 دارای قابلیت یکسان نخواهند بود. مطابق با برنامه زمانی فروش M220 که از ماه آوریل آغاز می‌شود، این گوشی قرار است ابتدا در اروپا، سپس در شرق آسیا و در نهایت در آفریقا عرضه شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟