Asus Zenbook UX305
باریک‌ترین و سبک‌ترین نوت‌بوک دنیا
نوت‌بوک‌های سری Zenbook ایسوس از نظر نازکی و سبکی همیشه زبان‌زد بوده‌اند. این شرکت مدل جدیدی از این سری با نام UX305 معرفی کرد که عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین نوت‌بوک دنیا را به‌خود اختصاص داده است.

1606683296_1_0.gif

 این اولترابوک 13 اینچی به یک صفحه ‌نمایش IPS با فناوری QHD+ (دقت تصویر 3200 در 1800 پیکسل) و قابلیت لمسی ده‌انگشتی مجهز است. تصاویر در این صفحه ‌نمایش بسیار زیبا و زنده هستند و شفافیت خیره‌کننده‌ای دارند. پردازنده انتخاب شده برای این نوت‌بوک، اینتل برادول Core M و پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 است. حافظه رم روی آن 4 یا 8 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 128 تا 256 گیگابایت از نوع درایو SSD است. این اولترابوک 1.2 کیلوگرمی از جنس آلومینیوم بوده و سه درگاه USB 3.0، یک درگاه Micro HDMI، خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون و یک شکاف کارت حافظه دارد. امکانات ارتباطی آن نیز شبکه‌های بی‌سیم مجهز به استاندارد 802.11ac دوبانده و بلوتوث 4 است.

 از جمله‌ فناوری‌های این نوت‌بوک، علاوه بر بلندگوهای قدرتمند Bang & Olufsen، فناوری صوتی SonicMaster ایسوس است که موجب کیفیت بالای پخش صوت و تصویر می‌شود. UX305 در دو رنگ آلیاژ سرامیک و سنگ آبسیدین و با باتری 45 وات ساعتی عرضه می‌شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟