Asus ME581CL
تبلتی 8 اینچی از خانواده MeMo Pad
ایسوس در خانواده MeMo Pad تبلت‌های متنوعی دارد. یکی از بهترین‌ تبلت‌های این خانواده از نظر اندازه مدل ME581CL است.

1606683296_1_0.gif

 این تبلت 8 اینچی به پردازنده پرقدرت چهار هسته‌ای Atom Z3560 اینتل با سرعت 1.83 گیگاهرتز مجهز شده است. این پردازنده موجب کارایی بهتر در اجرای اپلیکیشن‌های متعدد می‌شود و در مصرف باتری نیز تأثیرگذار است؛ زیرا عمر باتری این تبلت به 9 ساعت افزایش یافته است. نمایش‌گر ال‌ای‌دی این تبلت 8 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسل است که از فناوری لمسی ده انگشت به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر ایده‌آلی را ارائه می‌دهد.

2 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول هستند. به علاوه، ایسوس 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کلاود نیز بدون محدودیت زمانی با سرویس ASUS Webstorage  در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از راه دور به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. ME581CL تبلتی با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و جدیدترین فناوری‌های ارتباطی همراه از جمله شبکه‌های موبایل 3G و 4G/LTE است.

دوربین جلو این دستگاه 1.2 مگاپیکسلی و دوربین پشت 5 مگاپیکسلی با زوم خودکار و ضبط ویدیو در کیفیت 1080p است. تبلت MeMo Pad 8 با سیستم‌عامل آندوریید کیت‌کت کار می‌‌کند و قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر را دارد. ایسوس روی این تبلت از رابط گرافیکی اختصاصی خود با نام ZenUI بهره می‌برد که راحتی و قدرت بیشتر به دستگاه می‌دهد. وزن این تبلت فقط 300 گرم است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟