نسل جدید سرفیس در راه است؟
30/02/1397 - 18:20
تبلت جدید مایکروسافت، رقیبی برای آیپدهای اپل
درست است که بازار تبلت‌ها به اندازه بازار موبایل داغ نیست؛ اما این مسئله به این معنا نیست که شرکت‌های فناوری‌محور این بازار را به حال خود رها کرده باشند. تقریبا همه بر این باورند که اپل با ارائه آیپد، این بازار را به نام خود زده است؛ اما مایکروسافت می‌خواهد ورق را برگرداند.

1606683296_1_0.gif

تا به امروز، مایکروسافت در این رده محصولات، با سرفیس‌های خود سعی داشت رقیبی جدی برای آیپدهای اپل باشد؛ اما قیمت بالای سرفیس‌ها با وجود امکانات جذابی که داشتند، خیلی از خریداران را به خرید آیپد‌ ترغیب می‌کرد. مایکروسافت در ادامه Surface RT را هم معرفی کرد که می‌توان گفت این محصول هم در بازار با شکست روبرو شد. به همین دلیل، مایکروسافت می‌خواهد با تغییر سیاست‌های خود، به جای تاکید بر قابلیت‌های تبلت‌های جدید خود، آن‌ها را با قیمتی پایین‌تر روانه بازار کند تا ارزش خرید بالایی داشته باشند و قشر هدف آن مردم عادی باشد. 

این تبلت‌ها قرار است با نمایشگر 10 اینچی روانه بازار شوند و قیمت آن‌ها چیزی در حدود 400 دلار خواهد بود. حافظه داخلی این تبلت‌ها 64 و 128 گیگابایتی است و درون آن‌ها از تراشه‌های Intel استفاده شود. از سایر امکانات این تبلت‌ها می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت با مودم‌های LTE داخلی اشاره کرد. 

پیش‌بینی شما چیست؟ آیا این تبلت‌ها هم به سرنوشت Surface RT و فاجعه ویندوز موبایل دچار می‌شوند؟ یا خوشبین هستید و فکر می‌کنید این تصمیم مایکروسافت قرار است به نفع این شرکت شود؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟