قیمت بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی 2022
04/02/1401 - 22:05
 راهنمای ثبت نام در قرعه کشی بلیت مسابقات ایران در جام جهانی 2022
ثبت نام قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 طبق برنامه صبح امروز آغاز شد. در ادامه به راهنمای خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif


مطلب پیشنهادی

تاریخ بازی‌های ایران در جام جهانی 2022 قطر
تاریخ بازی های جام جهانی 2022

خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022

  • سایت رسمی فدراسیون فوتبال پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 4 اردیبهشت آغاز شده است.

مهلت شرکت در قرعه‌کشی بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022

  • سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اعلام کرد، مهلت شرکت در قرعه‌کشی بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 طبق برنامه در سامانه ticket.ffiri.ir تا ساعت 24 روز سه شنبه 6 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام در قرعه‌کشی بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022

  •  افرادی که به شکل گروهی یا انفرادی موفق به ثبت نام خواهند شد تنها یک بار این امکان را در اختیار خواهند داشت و امکان تکرار ثبت نام برای یک کاربر (سرگروه یا زیرمجموعه) به صورت گروهی یا انفرادی به هیچ وجه وجود ندارد.

نکته مهم:

با توجه به ثبت نام همزمان برخی از علاقمندان در سایت فیفا و سامانه فدراسیون فوتبال، اسامی برندگان قرعه کشی سامانه فدراسیون از سایت فیفا حذف خواهد شد و تنها می توانند بلیت خود را از همین طریق دریافت کنند.

 

  •  تقدم و تاخر در ثبت نام تاثیری در افزایش یا کاهش شانس علاقمندان در قرعه کشی نخواهد داشت و ثبت نام تا پایان مهلت مقرر طبق اعلام قبلی و بدون محدودیت ادامه خواهد داشت.
  •  با توجه به استقبال قابل توجه صورت گرفته همانطور که پیش از این اعلام شد اولویت قرعه کشی با داوطلبانی است که جهت خرید بلیت هر سه مسابقه تیم ملی ایران در این مرحله اقدام نموده اند.

قیمت بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 چقدر است؟

  •  قیمت بلیت ها به ترتیب 250 ، 600 و 800 ریال قطر به ترتیب در درجه های 3، 2 و 1 بر اساس قیمت روز تبدیل ریال قطر به ریال ایران محاسبه و مبلغ نهایی به برندگان قرعه کشی جهت پرداخت در مهلت معین اعلام خواهد شد.

 


راهنمای ثبت نام در قرعه کشی بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022

شرکت در قرعه‌کشی بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران از طریق سایت  فدراسیون فوتبال 

  • جهت شرکت در بلیت های مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 ابتدا وارد سایت ticket.ffiri.ir شوید.

قبل از شرکت در قرعه کشی بایستی در سایت فدراسیون فوتبال ثبت نام نمایید.

پس از ورود به سایت ticket.ffiri.ir گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید و اطلاعات را تکمیل نمایید.

پس از تایید و تکمیل فرم رمز عبور برای شما ارسال می‌گردد.

  • پس از ثبت نام در سایت فدراسیون فوتبال، از بین فهرست بازی‌های ایران در جام جهانی 2022 یکی را انتخاب کرده

  • سپس طبق تصویر زیر مشخصات خواسته شده (کد ملی و رمز عبور) خود را وارد نمایید.


 راهنمای ثبت نام در قرعه کشی بلیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر از سایت فیفا

  • عضویت در سایت فیفا قدم اول خرید بلیت است. اگر پیش از این عضو سایت فیفا نبودید؛ FIFA.com را باز کرده و از سمت راست بالا، گزینه ثبت نام را بزنید. برای این کار نیاز به تخصص زیادی نیست و با پر کردن چند فیلد معمول و معرفی یک ایمیل معتبر و ساخت نام کاربری و رمز عبور، عضویت شما انجام خواهد شد.

اگر پیش از این در سایت فیفا عضو شده‌اید وارد سایت شده و روی لینک مشخص شده (در صفحه اول موجود است) کلیک کنید تا وارد قسمت بلیت‌فروشی شوید. در صورتی‌که عضو نیستید، ابتدا مرحله بالا را انجام داده و کار را ادامه دهید...


در این صفحه International fans را انتخاب کنید تا به صفحه اصلی هدایت شوید. مراحل اصلی خرید بلیت از این جا به بعد شروع می‌شود:

بعد از انتقال به پورتال بلیت‌فروشی به حدود 15-20 دقیقه (شاید بیشتر) زمان نیاز خواهید داشت تا مرحله اصلی شروع شود:

مرحله1: با درج حرف تصویر در گام نخست، وارد یک صف خواهید شد. 

مرحله 2: در این مرحله وارد صف خرید بلیت خواهید شد. یک نوار در پایین صفحه، نشان دهنده پیشرفت کار خواهد بود و تا پر شدن آن باید صبر کنید. بعد از پر شدن نوار که زمان تقریبی آن در سایت ۵ دقیقه عنوان شده، شما وارد درگاه فروش بلیت خواهید شد.
در بخشی از متن تاکید شده که به هیچ‌عنوان تا پر شدن نوار، صفحه را ترک یا مجددا بارگذاری نکنید. این کار باعث خواهد شد تا موقعیت‌تان در صف را از دست بدهید. (به اصطلاح خودمان؛ به ته صف هدایت خواهید شد!) از آنجایی که این یک دوره فروش بلیت به‌صورت قرعه کشی و انتخاب تصادفی است، همه درخواست‌ها با هم پردازش می‌شوند.

بعد از گذشت چند دقیقه، زمان دقیق حضور شما در صف برای ورود به پورتال خرید بلیت به‌صورت شمارش معکوس مشخص خواهد شد.

با پایان شمارش معکوس تعیین شده، از شما خواسته می‌شود تا همچنان صبور باشید. البته می‌توانید صفحه را ترک کرده و دوباره امتحان کنید. بهتر است، اما صبر کنید چرا که عبور از این مرحله شاید به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز داشته باشد.

بالاخره زمان انتظار به پایان رسید؛ روی دکمه ENTER کلیک کنید...

مرحله 3: در این مرحله قوانین بلیت‌فروشی کاملا شرح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید روی لینکی که مشخص شده کلیک کنید. (بهتر است این کار را به بعد از خرید بلیت موکول کنید؛ البته اگر سوال خاصی در ذهن‌تان نباشد.) در این صورت روی دکمه بنفش کلید کنید.

مرحله 4: اگر طبق این مسیر پیش رفته باشید، شما در حال حاضر کاربر فیفا شده‌اید و نیازی به ساخت دوباره اکانت نیست. کافی است ایمیل و پسوردتان را وارد کنید. اگر اما ثبت نام در سایت فیفا را هنوز انجام نداده‌اید، به ابتدای مطلب مراجعه کنید.

در سه مرحله باید قوانینی که برایتان مشخص می‌شود را خوانده و آن را تایید کنید. بعد از آن می‌توانید وارد مرحله پنجم شوید.

مرحله 5: اگر همه چیز طبق روال پیش رفته باشد وارد این صفحه خواهید شد. روی دکمه بنفش کلیک کنید...

مرحله 6: این مرحله، آخرین مرحله پیش از ورود به قسمتی است که می‌توانید بلیت‌های مورد نظر خود را با توجه به دسته بندی‌های موجود انتخاب و نهایی کنید. در این مرحله اطلاعاتی از شما خواسته می‌شود که باید به دقت آن‌ها را پر کنید.
1/3: چند اطلاعات شخصی از جمله جنسیت، نام و نام خانوادگی، ملیت و شماره پاسپورت از شما خواسته می‌شود.

2/3: آدرس خود را وارد کنید. در انتها نیز با انتخاب کد +۹۸ (کد ایران) شماره موبایل خود را بدون صفر در فیلد مربوطه درج کنید. دقت داشته باشید که کد و شماره موبایل‌تان اشکالی نداشته باشد چرا که در صورت برنده شدن در قرعه کشی به آن نیاز خواهید داشت.

* اگر در وارد کردن آدرس مشکل دارید، کافی است عبارت "نحوه نوشتن آدرس به انگلیسی" را گوگل جستجو کنید.

3/3: اینجا انتخاب می‌کنید که هوادار کدام تیم هستید. سعی کنید در این مرحله تیمی را انتخاب کنید که قصد خرید بلیت‌هایش را دارید چرا که بخشی از دسته بندی‌های فروش بلیت بر اساس این انتخاب خواهد بود. ما قصد خرید بلیت بازی‌های ایران را داریم و به همین دلیل ایران را انتخاب می‌کنیم.

مرحله 7: اگر از صحت اطلاعات درج شده اطمینان دارید، وارد قدم بعدی شوید. اینجا سه گزینه روبه‌روی شما خواهد بود. ما قصد داریم بلیت بازی‌های تیم ملی را خریداری کنیم پس روی باکس نارنجی کلیک می‌کنیم. (با این انتخاب به‌راحتی می‌توانید به بلیت‌های تیم مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.) - این بخش بر اساس انتخاب قبلی‌تان (هوادار کدام تیم هستید؟) عمل می‌کند.

مرحله 8: بالاخره به آن جایی رسیدیم که این همه راه را به خاطرش پیمودیم! سه بازی تیم ملی در دور گروهی به‌ترتیب زمان دسته بندی شده‌اند. بازی اول را انتخاب می‌کنیم...

برای خرید بلیط برای هواداران معلول روی گزینه سمت چپ پایین که امکان خرید را برای این افراد فراهم می‌کند کلیک کنید.

ارزش بلیت‌ها بر اساس جایگاهی است که با خرید آن بلیت به شما اختصاص داده می‌شود. این ارزش گذاری مربوط به ورزشگاه احمد بن علی (میزبان بازی سوم ایران است.) طبق این تصویر اگر بلیت دسته اول را بخرید در جایگاه‌های زرد رنگ که دید مناسب‌تری دارند حضور خواهید یافت. بقیه دسته بندی‌ها را هم طبق رنگ بندی مشاهده می‌کنید. سوال بعدی‌ شما حتما این است که الان هر بلیت چند می‌ارزد؟ عکس بعدی را نگاه کنید...

با این جدول می‌توانید قیمت دقیق بلیت‌ها را برآورد کنید.

  • اگر قصد خرید بلیت یکی از بازی‌ها را داشته باشید کار شما اینجا با کلیک روی گزینه سمت چپ به پایان می‌رسد، ولی اگر می‌خواهید هر سه بلیت مرحله گروهی را بخرید روی دکمه سمت راست کلید کرده و مراحل زیر را ادامه دهید.

مرحله 9: بعد از تکمیل انتخاب سه بلیت می‌توانید با کلیک روی دکمه سمت چپ، خرید خود را نهایی کنید.

پایان

هیچ پرداختی در پایان انجام نمی‌گیرد و شما باید منتظر بمانید تا قرعه کشی انجام شده و مشخص شود آیا یکی از برندگان خوش شانس هستید یا خیر!
در این مرحله یک کد در اختیار شما قرار گرفته می‌شود که باید آن را نگهداری کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟