وقتی دل به جنگ با اپل و مایکروسافت می‎رود
این تبلت ویندوزی می‎تواند بلای جان آی‎پد پرو باشد
یکی از رقبای سرسخت آی‎پد پرو تبلت سورفیس پرو 3 است. اما حالا مایکروسافت باید نگران یک رقیب تازه‌نفس دیگر هم باشد. Dell XPS 12 نام تبلت دیگری است که قرار است به جنگ با اپل و مایکروسافت برود.

1606683296_1_0.gif

اولین گزارش‌ها درباره این محصول جدید توسط یک سایت فناوری آلمانی به نام Giga منتشر شد. در این گزارش آمده است که شرکت دل احتمالا قصد دارد یک تبلت - پی‎سی ترکیبی 12.5 اینچی به همراه یک صفحه‌کلید جدا شدنی مجهز به کلیدهایی با نور پس‌زمینه (جایگزینی برای کاور هوشمند اپل) را به بازار عرضه کند.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که XPS 12 احتمالا از یک صفحه‌نمایش 3,840 در 2,160 پیکسلی استفاده خواهد کرد که از نظر دقت صفحه‌نمایش یک سر و گردن از آی‎پد پرو و سورفیس پرو 3 بالاتر خواهد بود. علاوه بر دقت تصویر 4K احتمالا این صفحه‌نمایش به همان شیوه معروف Infinity Display به کار رفته در Dell XPS 13 تقريبا بدون لبه خواهد بود.

سایت Giga همچنین اشاره می‎کند که Dell XPS 12 از یک دوربين پشتی 8 مگاپیکسل و دوربين جلوی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، یک پورت ترکیبی Thunderbolt 3 و USB Type-C که تا کنون تنها در بعضی از آخرین لپ‌تاپ‎های گیمینگ MSI به کار رفته است نیز از جمله مزایای دیگر این تبلت خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد میزان فضای ذخيره‌سازی و حافظه رم موجود در این دستگاه و اینکه در این تبلت از کدام پردازنده اسکای‎لیک استفاده خواهد شد، منتشر نشده است.

صرف‌نظر از اینکه این اطلاعات فاش شده تا چه اندازه صحت داشته باشد، ما احتمالا در ماه اکتبر جاری در Dell World شاهد حضور این تبلت 12 اینچی خواهیم بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟