چگونه گوشی اندروید خود را پاکیزه نگه دارید؟
با این هشت جایگزین Clean Master، از شر فایل‌های تکراری خلاص شوید
اپلیکیشن Clean Master در بین کاربران اندروید از محبوبیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. اما Clean Master تنها گزینه در دسترس در پلی استور نیست. برای همین اگر دنبال چیزی مانند Clean Master هستید در مطلب امروز یک لیست از بهترین گزینه‌های جایگزین این اپلیکیشن برای سال 2019 برای پلتفرم اندروید را معرفی می‌کنیم.

بهترین‌ جایگزین‌های Clean Master برای اندروید در سال 2019

این اپلیکیشن‌ها به‌شما کمک می‌کنند تا کارایی اندروید را بالا ببرید و باعث بهبود عمر باتری گوشی شوید. 

1- اپلیکیشن پاک‌سازی Power Clean برای اندروید

اپلیکیشن Power Clean یکی از بهترین اپ‌های پاک‌سازی اندروید است که در پلی استور در دسترس کاربران قرار دارد. Power Clean سریع، هوشمند و بسیار ساده است. از جمله ویژگی‌های بارز Power Clean پاک‌کننده پیشرفته برای فایل‌های اضافی و بی‌خود، ابزار آنتی‌ویروس و ابزار مورد نیاز برای پاک کردن اپلیکیشن‌های نصب شده است.

2- اپلیکیشن پاک‌سازی SD Maid برای اندروید

اپلیکیشن SD Maid یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب اندروید برای پاک کردن فایل‌های اضافی و بی‌خود است. برنامه SD Maid به‌عنوان یک اپلیکیشن بهینه‌ساز کامل به کاربران این امکان را می‌دهد تا با مینی ابزارهایی که در اختیارشان می‌گذارد سرعت گوشی خود را بالا ببرند. با SD Maid می‌توانید فایل‌های بی‌خود را پاک کنید، پایگاه داده را بهینه‌سازی کنید، فایل‌های تکراری را پاک کنید و اپلیکیشن‌های نصب شده را مدیریت کنید.

3- اپلیکیشن پاک‌سازی Droid Optimizer برای اندروید

اپلیکیشن Droid Optimizer یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای اندروید است که با پاک کردن فایل‌های اضافی و بی‌خود فضای خالی بیشتری روی دیسک باز می‌کند و کارایی گوشی را بالا می‌برد. علاوه بر این، Droid Optimizer ردپای اینترنتی شما را پاک می‌کند. اگر گوشی اندرویدی روت شده داشته باشید می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته آن‌هم بهره‌مند شوید.

4-  اپلیکیشن پاک‌سازی Norton Clean, Junk Removal برای اندروید

اگر دنبال یک برنامه خوب برای پاک کردن فایل‌های اضافی و تکراری هستید Norton Clean, Junk Removal بهترین گزینه است. با Norton Clean, Junk Removal به‌سرعت فایل‌های بی‌خود، APK و باقی مانده  را شناسایی و پاک کنید. علاوه بر این، می‌توانید فضای حافظه را بهینه کنید، و برنامه‌هایی که با گذشت زمان کارایی آن‌ها کم شده را پاک کنید.

5- اپلیکیشن پاک‌سازی All-In-One Toolbox برای اندروید

همان‌طور که از اسم مشخص است، All-In-One Toolbox یک اپلیکیشن چند منظوره برای گوشی‌های اندروید است که با استفاده از آن می‌توان کش سیستم و اپلیکیشن‌ها را پاک کرد، فرآیندهای مخفی را بررسی کرد، فایل‌های باقی‌مانده از نصب برنامه‌ها را پاک کرد، وای‌فای را آنالیز کرد و اپلیکیشن‌های نصب شده را مدیریت کرد. علاوه بر این، All-In-One Toolbox دارای یک فایل منیجر، خنک‌کننده پردازنده و ذخیره‌کننده باتری است.

6- اپلیکیشن پاک‌سازی 360 Security Lite برای اندروید

اگر دنبال یک بهینه‌ساز اپلیکیشن سبک هستید حتما 360 Security Lite را تست کنید. اپلیکیشن 360 Security Lite برای نصب روی گوشی به‌فضایی کمتر از 10 مگابایت نیاز دارد. ویژگی‌های 360 Security Lite شامل پاک‌کننده فایل‌های اضافی، تقویت کننده گوشی، تقویت کننده گیم، اپ لاکر و موتور آنتی‌ویروس می‌شود.

7- اپلیکیشن پاک‌سازی The Cleaner برای اندروید

اپلیکیشن The Cleaner یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای بالا بردن سرعت گوشی اندروید است. رابط کاربری The Cleaner باعث شده تا این اپلیکیشن در بین برنامه‌های مشابه خودنمایی کند. از جمله ویژگی‌های The Cleaner می‌توان به پاک‌کننده فایل‌های اضافی، پاک‌کننده فایل‌های APK قدیمی و منسوخ شده، پاک‌کننده فایل‌های باقی‌مانده از اپلیکیشن‌ها و هم‌چنین پیدا کردن فایل‌های تکراری اشاره کرد.

8- اپلیکیشن پاک‌سازی CCleaner برای اندروید

در بین تمام برنامه‌های فوق، احتمالا CCleaner بهترین جایگزین اندرویدی برای Clean Master است. اپلیکیشن CCleaner یکی از محبوب‌ترین و کاراترین ابزارهای موجود برای پاک کردن فایل‌های بی‌خود است که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را به‌طور کامل پاک می‌کند. اپلیکیشن CCleaner قادر به پاک‌کردن فایل‌های بی‌خود، آزاد کردن فضا، پاک‌کردن رم و مانیتور کردن سیستم است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟