آخرین فناوری با چاشنی استحکام
گلکسی اس 9 اکتیو ، نسخه جان‌سخت گلکسی اس 9
تا به حال به این فکر کرده‌اید که گوشی پرچمداری داشته باشید که در کنار قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش، در برابر ضربات، سقوط، رطوبت و خلاصه هر شرایط خطرناک دیگری هم مقاوم باشد؟
وقتی طراحان سامسونگ به فکر تولید چنین گوشی مقاوم و قدرتمندی افتاده بودند، سری Active گلکسی به وجود آمد.
بنا به سنت سال‌های قبل، چند ماه پس از معرفی پرچمدار جدید سامسونگ، نسخه تازه آن هم قرار است روانه بازار شود. پس منتظر رونمایی از گلکسی اس 9 اکتیو باشید.

1606683296_1_0.gif

گوشی‌های سری اکتیو سامسونگ برای ماجراجویانی طراحی شده است که نمی‌خواهند تنها به دلیل خطراتی که برای گوشی نازنینشان وجود دارد، یک گام به عقب بردارند و به گوشی‌های ارزان تن دهند. این گوشی‌های پرچمدار، جدا از امکانات فوق‌العاده‌ای که دارند، بدنه‌هایی بسیار مقاوم هم دارند تا از آن‌ها در برابر انواع خطرات محافظت کند.

امسال هم پس از معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، انتظار داشتیم که شاهد معرفی نسخه مقاوم آن‌ها باشیم و حالا خبر می‌رسد که این انتظار بی‌جا نبوده است.

گلکسی اس 9 اکتیو قرار است نسخه مقاومی از گلکسی اس 9 باشد و شباهت چندانی به گلکسی اس 9 پلاس نخواهد داشت. حدس کارشناسان این است که همانطور که طراحی گلکسی اس 9 تفاوت چندانی با گلکسی اس 8 نداشت، گلکسی اس 9 اکتیو هم تفاوت فاحشی با گلکسی اس 8 اکتیو نداشته باشد. جدا از مبحث طراحی، در میزان مقاومت این گوشی‌ هم احتمالا شاهد هیچ پسرفتی نباشیم و همان گوشی ضد ضربه، ضد آب، ضد تشعشع، ضد نمک، ضد شوک و خلاصع ضد همه چیز را شاهد باشیم.

نمایشگر این گوشی 5.8 اینچی خواهد بود و رزولوشن به کار رفته روی آن هم همانند گلکسی اس 9، QHD+ است. با این وجود، احتمالا یک لایه مقاوم دیگر هم روی این نمایشگر به کار گرفته شود تا به افزایش استحکام آن کمک کند.

دوربین گلکسی اس 9 اکتیو هم همانند گلکسی اس 9، نسبت به نسل قبل خود شاهد یک پیشرفت بزرگ خواهد بود و از میزان f متغیر برخوردار است. با این وجود، در زمینه سنسور، این گوشی هم مانند اس 8 اکتیو، از یک سنسور تکی 12 مگاپیکسلی برخوردار است که در زمینه عکاسی در نور کم بسیار توانا است. این گوشی همچنین به لطف اتکا به یک تراشه قدرتمند، در زمینه عکاسی هوشمند هم بسیار قدرتمند است و می‌تواند سوژه‌ها را با سرعتی بسیار بالا شناسایی کند. هنوز از این بابت اطمینان نداریم، اما به احتمال قریب به یقین، در این گوشی از قابلیت فیلمبرداری فوق سریع هم پشتیبانی خواهد کرد.

تراشه به کار رفته روی این گوشی تنها از نوع Snapdragon 845 است و به نظر نمی‌رسد نسخه Exynos آن تولید شود. این تراشه قدرتمند توانایی ثبت بنچمارک‌هایی در حد گلکسی اس 9 دارد و این امر تضمین می‌کند که دارنده این گوشی می‌تواند در هر شرایطی سنگین‌ترین بازی‌های موجود را اجرا کند. در کنار این تراشه قدرتمند، گلکسی اس 9 اکتیو دارای یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است که نشان می‌دهد این گوشی برای یک روز استفاده سنگین هم کاملا پاسخگو است.

با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان نتیجه گرفت که گلکسی اس 9 اکتیو می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که با کمی حاشیه بیشتر در اطراف نمایشگر می‌توانند کنار بیایند و استحکام و طول عمر باتری برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟